hinduuu Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 hehe, også når iron man sa noe sånn som: Thor have you been working out? Trur nye Thor kan være en reeal match for hulk ;P Også badnews, Hulk 01 er pushed back to Januar 9th Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hehe, også når iron man sa noe sånn som: Thor have you been working out?Trur nye Thor kan være en reeal match for hulk ;P Også badnews, Hulk 01 er pushed back to Januar 9th Tror du virkelig det? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Så i kveld skjer det, Red hulk 01 Gleder meg, selv om jeg har lest spoilere som er leaked og vet akuratt hva som skjer og hvem red hulk er. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 hahahaa, likte slutten. " i was wondering when you were going to ask for my help " Bruce ser jo helt fucket ut. Likte han mye bedre i world war hulk når han hadde grønne øyer og så litt skinny ut og hadde litt muskler. Anyway, starter veldig dårlig. Veldig treigt, og hulk med en goldrevolver pimp! så lattlig ut, og rick jones som en hulk har vært brukt før. Finn på noe nytt. Pluttslig falt mine forventninger LANGT ned... Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeez, dette var skuffende. De hadde jo store muligheter til å gjøre noe bra ut av dette etter WWH. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Er så absolutt enig, de hadde muligheten til og lage den åpningen. Istedet så startet de alt for treigt og med lattlige scener. She-Hulk og Doc Samson virker som et gammalt gift par... Men, jeg skal så absolutt følge med vidre. Håpe på at de kan bygge opp en fengene historie, og må si neste coveret til issue 02 virker lovende. Iron Man ser ut til og få skikkelig deng, og det er alltid like morsomt ;P Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Er så absolutt enig, de hadde muligheten til og lage den åpningen. Istedet så startet de alt for treigt og med lattlige scener. She-Hulk og Doc Samson virker som et gammalt gift par... Men, jeg skal så absolutt følge med vidre. Håpe på at de kan bygge opp en fengene historie, og må si neste coveret til issue 02 virker lovende. Iron Man ser ut til og få skikkelig deng, og det er alltid like morsomt ;P Du må huske at Iron Man får bank på ca halvparten av coverene for tiden, selv om det ikke har noe med historien Samme med zombie versjoner av heltene. Jeg har bestandig likt Doc Samson, og han har vært godt skrevet i det siste, men å se han overreagere slik var ikke morsomt :/ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Incredible Hercules og Warbound på hulk fronten i dag ,) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Incredible Hercules er så sinnsjukt bra, seriøst vakker art og jævlig spennede story. Men derimot Warbound, ser ingen framtid der om ikke Hulk dukker opp snart. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ler meg skakkihjel når det kommer til World War Hulk Damagecontroll. Er det dårligste jeg noen gang har sett, fanga ikke interessen min i heletatt. Har veldig liten tro på at damage controll kommer til og selge noe bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå