Gå til innhold

Sommereventen til marvel " World War Hulk "

Anbefalte innlegg

hehehe, jafyfaen bildene fra kampen viser en hulk som sier " sentry you do not want this fight " " sentry: god help me i do! " så tar sentry og slår hulk alt han har, mens hulk flyr igjennom den arenan hans. uten og ta mye skade, og beste av alt. World war Hulk 5 er på 64 SIDER! blir en mega stor smackdown har jeg troen på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wow, faktisk så starta gammacorpse helt ræva. Men fyfaen som den endte, jeg likte slutten. Bra planlagt, ser forsatt at mr banner kan måle seg med intelekten hos Richards og The leader. Han spilte gammacorpse som bare det og fikk dem til og gjøre sin egen agenda. " It was a good thing banner opend our eyes, now we have new targets " bilde av Black Bolt, Stephan Strange, Stark, Reed ;D

må si at gammacorpse virkelig overraska.

Lenke til kommentar

Tok rimelig av i siste utgave av WWH ja. Uten å røpe for mye kan jeg nok si at når det nærmer seg slutten klikker Hulk mer enn noensinne før, å er nok på det sterkeste han noensinne har vært.

Sønnen dukker opp helt i slutten. Blir morro å se hva faenskap han kan finne på når han en gang kommer seg til Jorden.

Lenke til kommentar

ja, var helt vilt. fyfaen, hulk fikk bevisst at sentry ikke kan ta hulk even når han går allout. The power of a million exploding suns ;) Banner og Reynolds slosskampen var konge, og miek! faen dø! stakkars rick tho, men fyfaen når hulk bare flippa helt og ropte til stark og co at de måtte bruke maskinen nå ellers så ville hele verden bli ødelagt. konge ;)

Lenke til kommentar

Hihi, nei jeg er ikke fanboy nei.

Jeg syns bare at historien ble litt for klisjé, og jeg likte ikke akkurat at plutselig er Hulk både den sterkeste og den klokeste i Marvel universet.

Å hva faen var det lysshowet han viste i slutten av bladet?

Hulk er ikke magisk så vidt jeg husker.

Kult av vi fikk se Banner igjen i hvertfall da.

Å John Romita Jr var faktisk yndlingstegneren min da jeg var mindre, men nå klarer jeg rett og slett ikke tegnemåten hans ;)

Lenke til kommentar

Det lysshowet er nok sentry sin energy, a million explodin suns. Den brenner av huden til Hulk fortere enn han greier og heale. Men hulk har alltid vært en heavyhitter, kunne linka til 5,6millioner

feats som minst like store om ikke større. Og de har heletiden sagt at hulk har limitedpowers, men de forskjellige inkarniasjonene har ikke greid og bruke den. Nå ser vi en blanding hvor Hulk er i kontroll men banner er enig i besluttningene så han hjelper.

Har alltid verdt en Hulk fan, og for hulk fans blir ikke detta bedre. Men om us goverment nå pluttslig skal begynne og clone osv. Og det er sånn vi får Red hulk, da flipper jeg. Håper bare at vi forsatt får se denna hulken, han har verdt absolutt kulest vil jeg si. Høy inteligense, hand to hand combat erfaring med våpen og en flink strategist. skal være enig i at historien kunne vært litt bedre, mye var veldig opplagt pga de jævla gammafilesene som ble utgitt. Ellers har det verdt en fantastisk event, beste jeg noen gang har lest. ikke Dc en gang greier og toppe detta for meg, ser fram til Son of Saakar, Red Hulk og Hercules. Tvilsomt at fengslet til shield greier og holde banner om han virkelig vil ut,

Lenke til kommentar

Det var anger mixed with frustrasjon and betrayal skrev John Romita Jr i intervjuet til newsarama. Hadde det ikke verdt for Bruce/Hulk som hadde forutsett taktikken Iron Man og Reed skulle bruke med satelittene så hadde nok jorden verdt ødelagt. Se ut som om hulk kom til og sprenge fordi han ble så sint ;P men når han slå foten sin nedi jorda så revna jorda osv på grunn av kreftene.

Blir spennede og se om han blir nerfet tho, er mange som har spekulert i at den " the angrier hulk gets the stronger he gets " er noe på cosmic scale. At han får kreftene sine fra mennesker i universet som er sinte eller noe sånt. For sånn som hulk er nå er han på nivå med cosmic heroes og alle de commentene som har blitt slengt i wwh osv. proffesor xavier: I have never seen anything like this, his anger is elemental. So strong, so infinite blablabla.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er vel ingen som vet helt hvorfor Hulk gikk fra en heavyhitter til en beeing sterke en de fleste cosmic folkene. Red Hulk skal i allefall ha en form for ny ability som overrasker de fleste.

Han gjør om genene til folk rundt han, så de blir sterke. ??? høres helt jalla ut, men skaperne bak world war hulk har lovet oss en serie som skal sjokkere og få oss helt i hundre. 4jan! første Red hulk, fredag som kommer ;) Ikke lenge til.

Jeg lurer veldig på hva den scenen med Green Scar/hulk versonen i drømmen eller hva det var. Ble til dust og sa til Caiera at han aldri skulle forlate henne. Var det siste vi så av nye Hulk? Er hulken vi kommer til og se fra nå av, den gammle kjedlige versonen er det store spørsmålet mange stiller seg! Personlig hater jeg den dumme hulken " puny human, hulk smash! "

Lenke til kommentar
Er vel ingen som vet helt hvorfor Hulk gikk fra en heavyhitter til en beeing sterke en de fleste cosmic folkene. Red Hulk skal i allefall ha en form for ny ability som overrasker de fleste.

Han gjør om genene til folk rundt han, så de blir sterke. ??? høres helt jalla ut, men skaperne bak world war hulk har lovet oss en serie som skal sjokkere og få oss helt i hundre. 4jan! første Red hulk, fredag som kommer ;) Ikke lenge til.

Jeg lurer veldig på hva den scenen med Green Scar/hulk versonen i drømmen eller hva det var. Ble til dust og sa til Caiera at han aldri skulle forlate henne. Var det siste vi så av nye Hulk? Er hulken vi kommer til og se fra nå av, den gammle kjedlige versonen er det store spørsmålet mange stiller seg! Personlig hater jeg den dumme hulken " puny human, hulk smash! "

For meg kommer bestandig det til å være den ekte Hulk :ph34r:

Lenke til kommentar

hehe, kommer til og forsette og lese om de gjør han dum igjen. Men sånn som jeg ser det nå så har de uendelige muligheter. Fikk bevis for at Banner og Hulk samarbeidet i wwh, og nå som sønnen hans er født ;P Så kan jeg se for meg en space tur for hulk etter red hulk ;) Skulle hulk og co bestemme seg for og bli på earth og lage saakar on earth eller gammaworld som cho kalte det så kan jeg se for meg mange konfrontasjoner mellom warbound og shield. Tvilsomt at shield ville latt en supermakt med hulk i styret bo midt i usa ;P Dukket opp noen bilder fra hercules 14, var et cover med hercules og silver surfer rett etter han. Lurer veldig på det ;)

Hva syntes du forresten om Hercules? Likte du det? Håper ikke Incredible Hercules blir en serie som pågår lenge, likte art'n og hvordan vi fikk se mer av bakgrunnshistorien hans. Skjønte rimelig fort hvorfor han valgte og hjelpe hulk, men nå som ares er på krigsstien så spørs det om hercules kan hammle opp med broren sin og shield ;P

Lenke til kommentar
hehe, kommer til og forsette og lese om de gjør han dum igjen. Men sånn som jeg ser det nå så har de uendelige muligheter. Fikk bevis for at Banner og Hulk samarbeidet i wwh, og nå som sønnen hans er født ;P Så kan jeg se for meg en space tur for hulk etter red hulk ;) Skulle hulk og co bestemme seg for og bli på earth og lage saakar on earth eller gammaworld som cho kalte det så kan jeg se for meg mange konfrontasjoner mellom warbound og shield. Tvilsomt at shield ville latt en supermakt med hulk i styret bo midt i usa ;P Dukket opp noen bilder fra hercules 14, var et cover med hercules og silver surfer rett etter han. Lurer veldig på det ;)

Hva syntes du forresten om Hercules? Likte du det? Håper ikke Incredible Hercules blir en serie som pågår lenge, likte art'n og hvordan vi fikk se mer av bakgrunnshistorien hans. Skjønte rimelig fort hvorfor han valgte og hjelpe hulk, men nå som ares er på krigsstien så spørs det om hercules kan hammle opp med broren sin og shield ;P

Har ikke lest noe av Incredible Herc, men har veldig lyst.

Han har bestandig vært en av favorittene mine, har han høyere enn Thor :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe, da burde du starte. Sjekk også ut "World War Hulk: Aftersmash" og World War hulk warbound. Spennede serier, men ja. Hercules er en kul fyr han. Men har du lest nye thor da? Thor kommer tilbake etter antatt død, og banker dritten ut av iron man ;P

Lenke til kommentar
hehe, da burde du starte. Sjekk også ut "World War Hulk: Aftersmash" og World War hulk warbound. Spennede serier, men ja. Hercules er en kul fyr han. Men har du lest nye thor da? Thor kommer tilbake etter antatt død, og banker dritten ut av iron man ;P

Leste det her om dagen. Thor likte VELDIG DÅRLIG at de hadde lagd en klone av han som de brukte i Civil War. Smilte for meg selv når IronMan ga han alt han hadde, å Thor bare sto like støtt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...