Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Syns bare at WWH hulk er så ulogisk (ja jeg er klar over at det er en tegneserie ) Ingen av heltene klarer å stoppe Hulk fordi han er veeeeldig sterk? Reed Richards stoppet Galactus men har ikke sjangs til å stoppe Hulk.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 hehe, er opp til deg men jeg trur du kommer til å gå glipp av noe stort. Har så trua på at slutten blir helt vill, og dessuten så blir det jo hulk aftermath og en event til. Blir vannsklig å ikke komme borti det i framtiden. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 2dager igjen til WWH4 og gammacorps etc, gleder meg som en unge på juleaften. Blir spennede og se hulk smashe zomstrange ;D Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 shit, de gammagutta rev av hodet til hulk ;P Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tja, så ikke ut som de knakk mer enn nakken hans synes jeg. Dessuten er det ikke noe problem. Hulk kan regenerere seg selv helt fra noen få celler, så det er tar ikke lange tiden før han er fit for fight igjen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 hehe ja, de greide det nok kun pga han den toxic greia. Når de trur dem har vunnet så hopper han nok opp med samma powerlevels som han har hatt tidligere i wwh og griser dem. sitter egentlig bare å venter på wwh4 nå, utrolig treig den var. gidd du si ifra om du får tak i den jim? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gidd du si ifra om du får tak i den Jim? 9528956[/snapback] Jepps... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 endelig kom den, og fyfaen var litt vilt. Hulk altså, hadde ikke trudd han skulle redde de folka der gitt. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Banner is me! so come on, hva syntes dere? WWH4 bra? blir WWH5 enda bedre? vet ikke hva jeg skal si, wwh skuffer aldri. WWH blir bare bedre og bedre, kommer til å bli helt sinnsjukt neste måned trur jeg. You know what i think, you are banner No, Banner is ME hahaha, konge comment. Elska den scenen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når kommer denne serien samlet i en utgave? Kjøpte Planet Hulk bare på gøy og jeg kan ikke huske sist jeg leste over 400 sider tegneserier i ett jafs. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Det vet jeg ikke :/ trur ikke de har satt noen dato på når de skal lage en samlet utgave av det hele heller. Må i værtfall bli etter 28okt, da serien blir avslutta i usa. Gleder meg som en unge. men ellers så svermer marvel forumsa over, folk er helt ville. Detta kom ut og har laga en del diskusjoner i usa. The solicitation text for Incredible Hulk #111 (AUG07 2227, $2.99) has been “declassified,” and reads as follows: INCREDIBLE HULK #111 (WWH) Written by Greg Pak & Jeff Parker, penciled by Leonard Kirk; cover by Carlo Pagulayan When “World War Hulk” began, Hercules, Angel, Namora and Amadeus Cho formed an unlikely band of heroes crazy enough to consider taking the Hulk’s side in his war against the Marvel Universe. But will the stunning events of Incredible Hulk #110 tear the Renegades apart? And how can they hope to defeat the hellish new threat rising from the wreckage of the Avengers Tower as “World War Hulk” thunders towards its shocking conclusion? And how can they hope to defeat the hellish new threat rising from the wreckage of the avengers tower. Hva kan detta være? Red hulk?? VI vet at sentry blir eid og det er avenger toweret de knuser i slosskampen. The void kanskje? Værtfall det blir spennede og se, nesten ikke så jeg kan vente. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har fått med seg datoen WWH #5 blir sluppet? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 OCT 10 - HEROES FOR HIRE # 14 - WORLD WAR HULK: FRONT LINE # 5 - PUNISHER WAR JOURNAL # 12 OCT 24 - WHAT IF? PLANET HULK # 1 The Story: Last year, a group of Marvel heroes decided the Hulk was too dangerous for Earth, tricked him into a shuttle, and shot him into space. After the Hulk rose from slave to gladiator to conquering emperor on the savage planet of Sakaar, the shuttle exploded – destroying the Hulk's people and his pregnant queen. And the entire Marvel Universe knows what happened next as the Hulk returned to wreak his terrible vengeance in the pages of "World War Hulk." But what if the Hulk had landed on the peaceful planet the Marvel heroes originally intended? What if Banner had landed on Sakaar instead of the Hulk? And what if the Hulk's warrior bride Caiera the Oldstrong had come to Earth seeking vengeance instead of her husband? Get ready for three shocking tales of what could have been from the writer of the "Planet Hulk" and "World War Hulk" epics.48 PGS./Rated A …$3.99 Har forresten utrolig trua på denna, gleder meg til og se hva som skjer Ryktene sier at WWH5 og Incredible HULK ikke kommer ut før i november, det er et rykte men om det er sant så blir jeg littt skuffa. Anyway må bare vente og se når det gjelder wwh5. De har ikke satt noen dato. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Heroes for hire var jævla spennede, samma var Frontline. Likte slutten med korg og greier, stakkars Og når Sentry kom flyvende, derimot Punisher War journal. Nei huff, var noe skikkelig dritt spør du meg, pleier og like punisher til vanlig. Han har hatt en del tøffe encounters med Bruce/hulk før itiden. Likte spesielt den gangen han kidnappa banner og tvingte han til og spise sprengstoff og når spiderman,daredevil og wolverine kom for og stoppe han så bare " If none of you have the balls to kill me, then you cant stop me " Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå tar fansa helt av ;P folk spekulerer som bare det, http://www.marvel.com/news/comicstories.14...or_January_2008 og marvel har sagt at en gammel kjærste av hulk kommer tilbake og joiner warbound. Lurer veldig på hvem det kan være;P Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 ÅHERREGUD som jeg gleder meg sjekk ut denna: http://www.comicbookresources.com/news/newsitem.cgi?id=12179 fyFxxx ser helt vilt ut, Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ser morro ut det her ja. Bare synd man må vente helt til 14 November med å få lest det........... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 for de som ikke har fått med seg, så kom det et issue i dag kalt what if planet hulk. what if hulk was the one who dies, what if hulk landed on a peacefull planet. må si at what if hulk dies var drit. Caiera var alt for sterk, men var kanskje poenget og få den ferdig kjappest mulig. statuen hun bygde var litt kul, men caiera var aldri så kald. ikke om hulk døde en gang, kan ikke se det ofr meg. Når hulk landa på en trygg planet issuet var morsomt, banner prøvde og komme seg bort, men hulk heletiden ødela alle prosjektene hans. tydlig at hulk bare ville være alene og nye livet uten noen slåssing osv. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 I morgen kommer GammaCorps blir spennede og se Hulk reise seg opp fra en brektnakke og grise folka. er preview ute for gammacorps også: http://www.milehighcomics.com/firstlook/110707/ww4cvr.html ser ut som om vi får mye bakgrunnshistorie ang hvordan disse folka ble lagd;) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Med tanke på at han knakk alle beina i kroppen sin i kamp mot Void, så ser jeg ikke at en knekt nakke skal stoppe han så veldig lenge nei. Episoden imorgen gleder jeg meg ikke så mye til, men neste episode av WWH som kommer 14.November derimot, det ser jeg frem til. På tide å få slått litt vett inn i Sentry ( som jeg forøvrig ser på som en Superman kopi ). Har sett litt previews av kampen, å det kommer til å bli FETT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå