Gå til innhold

Sommereventen til marvel " World War Hulk "

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, begynner å bli spennede nå. Jeg har så mange ide'r om hvordan detta ender, men jeg tar helt sikkert feil. Spennede og surfe forumet til marvel, folk har mange ville teorier om hvordan alt kommer til og ende osv. Må vel vente til 22 for gamma corpse som jeg egentlig ikke er så veldig fan av. Deretter er det x-men 29, blir lenge og vente :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den er på sin 4reprint også, så og si alle andre tegneseriene er også på 3 -4 reprint. Alt utenom ghost rider trur jeg. I morra skjer det ;D WWH x-men og mye anna, gleder meg som en unge. blir spennede og se hva som skjer med Xavier ;P Trur det ender med at hulk raper resten av x-menne som skulle kjempe tappert. Håper også Jaggernaut reiser seg opp igjen og gir en liten fight, ble litt skuffa at han ble 2shotta ;P

Lenke til kommentar

hahahahahahah! The humans deadline better be up soon, cause im in a mood to smash!

fantastisk slutt på x-men ;D og avangers, president - we better downgrade XXX to a level 50class mutant.

Trur juggernaut hadde blitt stoppa av hulk, han hadde nok holdt ut litt lengere enn de andre men etter litt tid så hadde hulk grusa han.

Lenke til kommentar

Gammaworld! ahahah, beste incredible hulk'n til nå. fyfaen var en stund der jeg trudde cho få smake sverdet. Han har guts, hadde jeg sett hulk stå over meg med et 4meter langt sverd hadde jeg pissa på meg. Men anyway, wtf hulk tenker som cho? Spennede, og vi fikk jo på en måte allerede vite at hulk gruser sentry siden cho sa det. At hulk sloss mot alle herosene og militræet, zom og sentry uten å drepe noen.

Lenke til kommentar

Liker det jeg, makes so much more sense. Har alltid irritert meg at vær gang han møter armyen har han smasha flere hundre tanks og fly osv. Og at han aldri dreper noen i det kaoset når han hopper fra flere km oppi lufta og lander oppå en tank. Matte greia åpner jo også for mange muligheter i comat, ikke at han trenger flere abilitys for å gjøre han sterkere ;)

Nå som vi runner av mot slutten så ser jeg for meg så mange forskjellige slutter, selv om den med gammaworld virker med troverdig ut så vil jeg ikke at det skal ende sånn.

Kunne likt og se for meg Hulk, warbound og cho reise rundt i verdensrommet med stoneshipet dems. Møte litt skrulls og andre cosmic's heroes. Har alltid likt hulk og vil ikke se han tilbake til sitt gammle hvor han bli jaga av armyen. Tenk hvor kult det hadde blitt om han reise rundt i verdensrommet, enten fant seg en planet og bosatte seg på lagde et stort imperie eller bare cruisa rundt og hjalp planeter osv ;)

Lenke til kommentar
Liker det jeg, makes so much more sense. Har alltid irritert meg at vær gang han møter armyen har han smasha flere hundre tanks og fly osv. Og at han aldri dreper noen i det kaoset når han hopper fra flere km oppi lufta og lander oppå en tank. Matte greia åpner jo også for mange muligheter i comat, ikke at han trenger flere abilitys for å gjøre han sterkere ;)

Nå som vi runner av mot slutten så ser jeg for meg så mange forskjellige slutter, selv om den med gammaworld virker med troverdig ut så vil jeg ikke at det skal ende sånn.

Kunne likt og se for meg Hulk, warbound og cho reise rundt i verdensrommet med stoneshipet dems. Møte litt skrulls og andre cosmic's heroes. Har alltid likt hulk og vil ikke se han tilbake til sitt gammle hvor han bli jaga av armyen. Tenk hvor kult det hadde blitt om han reise rundt i verdensrommet, enten fant seg en planet og bosatte seg på lagde et stort imperie eller bare cruisa rundt og hjalp planeter osv ;)

9453758[/snapback]

Men er det noen som har påstått at Hulk ikke har drept noen før Cho sa det?

Lenke til kommentar

9453758[/snapback]

Men er det noen som har påstått at Hulk ikke har drept noen før Cho sa det?

9457944[/snapback]

Hulk har drept før, men det har enten vært i selvforsvar eller fordi han absolutt ikke hadde noe anna valg. Men de greiene med hulk sin rampages virker litt rart, vær eneste gang han har vært på ferde og ødelagt en by har han enten vært styrt av nightmare fyren. eller feks den gangen i Jericho hvor han drepte flere hundre stykker, så var det Doc Sampson som fjerna Bruce Banner fra hulk sin bevisthet og da gikk han helt crazy. Eller de andre gangene hvor feks hulk, smasha Las Vegas. Grunnen til at de sendte han vekk, da var han blitt bomba med en gammabombe av forsvaret. Og Fantastic four drev og jakta på han uten noen spesiell grunn, hulk har reddet Reed Richard's sitt liv flere enn 10ganger. Og han har reddet verden flere titals ganger, mer enn Reed Richards ;) Han fikk til og med en kul crystal fra the watchers. En alien race som på en måte er peacekeepers i galaksen vår. Han blir aldri latt være i fred men forsatt så redder han jorda når han blir spurt. Bare før de sendte han vekk så ødela han Goodseed satelitten som hadde kontroll over verden sine atombomber så han redda en del liv der også.

I mine øyne er forsatt hulk er helt, og den allerkuleste comic'n og lese.

Lenke til kommentar

En nice twist, hvis dere leste heroes for hire i dag så ser dere at scorpion sin poison sting ikke hadde funket anyway. Det funket sånn at sintere han ble kraftigere ble venom'n, og cho stod og fikk han sintere og sintere ;D Er vist ingen ting som biter på hulk lengere, morsomt og se han pløye ned alle han møter uten mye effort og alle de som hater hulk som whiner som småunger på marvel forumet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...