Compsognathus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Håper virkelig det ikke blir en "fair fight" mellom Hulk og The Sentry. Sentry skal jo være verdens sterkeste superhelt, og jeg liker faktisk at han er fysisk "uslåelig", så jeg håper at Marvel framstiller han som dette, og ikke som en helt vanlig sterk superhelt slik som han har blitt framstilt i den siste tiden. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg har motsatt tanke. Hvis en "helt" klarer å stoppe Hulk nå blir jeg skuffet. Eneste måten jeg ser han bli tatt på er hvis de går på han mange, å da snakker vi MANGE av gangen. Vanskelig å stoppe en som i teorien blir sterkere å sterkere jo mer sinna å vondt han får det. Nei, ser ikke noen stoppe han med det første. Greit nok at Sentry er sterk, men nå var jo Black Bolt også sterkere enn Hulk. Men det var før de ødela alt han var glad i å forådet han. Ser ikke Sentry heller stoppe han alene lengre nå. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg hadde høye forhåpninger om WWH, men etter "fighten" hans med Black Bolt så gleder jeg meg bare til krigen er over. Alt som kommer til å skje er at Hulk blir angrepet, healer og blir sintere/sterkere om og om igjen, til og med verdens beste telepat kan ikke gjøre noe med han fordi han er sint(?!) Jeg trodde Hulk skulle ta hevn ved hjelp av å være smart, bruke resursene og sine allierte, men istedet hopper han bare ned fra skipet sitt og skal banke alle mann mot mann. (Spør du meg så burde ikke Hulk ha hatt en "healing-factor", det ødelegger for mye av karakteren hans og får han til å virke uslåelig) Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 åfy faen gleder meg ;D:D i morra kommer det en del wwh blader, ser mest fram til wwh #2 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 fyfaen for en vill dag, xmen 02 var klart beste. Og frontline var heller ikek ille, må si at thing ikke lengere har noe som helst og stille opp mot hulk. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) hahaha ja, det var brutalt. " a long time ago you maybe could have taken me" så bare knakk han armene hans uten noe særlig problemer. Men wolverine fighten ble veldig kort, trudde han skulle holde ut lengere. Morsomt og se hulk bruke han som boksesekk. og jagguernaut, han skal jo være en av de skikkelig store playerne i marvel så ble det en så kort fight?? Håper ikke han ligger nede forgodt, hadde gledet meg til den slosskampen. Endret 18. juli 2007 av GullApE Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Juggie er ikke lenger en av de store gutta, nå kan han bli skadet og er ikke lenger ustoppelig, eller spesielt sterk for den slags skyld. Men når han var på sitt beste så hadde nok Hulk fått problemer med han ja. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Rimelig kort prosess på Colossus ja Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Skal vistnok komme en ny Juggernaut battle med hulken, mulig han får tilbake alle kreftene sine? Fordi folk sier den skal bli rimelig vill fight, og sånn som Juggernaut er nå så kan han ikke akuratt holde ut lenge. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har også en følelse at vi Thor kommer til å vise seg i løpet av WWH. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 I dag når jeg leste Iron man 020 så var det nesten så jeg syntes synd på Stark, men så tenkte jeg på hva den erogante Stark hadde gjort igjen. Så da kom det til meg, han kan like godt råtne i fengslet. Derimot, skjer med at Amadeus choe ikke er med nesten da. Trudde han skulle være en skikkelig sentral fyr jeg, men får håpe han blir med mer i nesten incredible hulk utgaven. WWH#3 covers ;P Gleder meg Er nok bare snakk om et par dager før det dukker opp prieviews fra wwh3 og ant man Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 http://www.popcultureshock.com/index.php?p=42311 WOW! xmen 3 Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 cool! Håper Nightcrawler teleporter noe inni hodet til Hulk Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 HER! OMFG sier jeg, gleder meg som en unge til i morra. Blir is og wwh #3 ! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Driver å downloader nå, gleder meg vilt ;D åå detta kommer til å bli føler jeg på meg. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Strange Smash ! Your anger means nothing to me. I am the Sorcerer Supreme. I could snuff the feeble flame of your mortal life with the merest twitch of a finger fyfaen var et vilt issue, helt konge spør du meg. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Good stuff. Det var kult å se at noen endelig kunne stoppe hulk, fysisk styrke> ikke alt annet med andre ord Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Tipper fighten mot zoom strange blir vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå