hinduuu Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Den startet i går, med Incredible Hulk V5 106 og World War Hulk Prologue. Fikk akuratt lest ferdig og må si at det her er det mest spennende og intense jeg har sett av hulken til nå. Trudde ingen ting kunne bli bedre enn Planet hulk, men WWH kommer til og bli mye bedre er jeg sikker på. Kan nesten ikke vente til neste mnd og se hvem hulken går for først når han ankommer jorda World War Hulk is a comic book crossover event, published by Marvel Comics and scheduled to begin in May 2007. It was announced by Joe Quesada in 2006 that the Hulk will be the focus of the event.The main events of this story will unfold within the five-issue World War Hulk miniseries by Greg Pak and John Romita Jr. The events in the ongoing The Incredible Hulk series will set up certain elements of World War Hulk. The story revolves around the Hulk's return to Earth following his exile at the hands of The Illuminati. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The several previews and solicitations by IGN and Newsarama show Hulk tracking down and brutally destroying the Illuminati, going so far as to throw Reed Richards into the sun. He also seems to have targeted several heroes outside of the Illuminati, including The Thing, Wolverine, Cyclops, Spider-Man, Ms. Marvel and Tigra. Her er en liten liste på hva vi har i vente Anbefaler alle som har lest planet hulk eller generelt er fan av hulk til og lese denna comic'n. Men om dere ikke har lest planet hulk så ikke begynn på wwh, beste er og lese planethulk først så skjønner dere mye mer. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er ikke Hulk egentlig den sterkeste av alle superhelter? Styrken hans baserer seg på raseriet, som igjen er endeløst . Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Er vel på en måte det, hulk sin styrke som du sier er endeløs pga raseriet hans. Hulk er en av de få som kan slå igjennom en Dimensional Barrier Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Han er forholdsvis lett å slå virker det som da. Hver gang noen sloss mot han, har de en sprøyte med noe som demper raseri.. Jeg digger når det blir fremstilt at superheltene var med i Verdenskrigene, f.eks. Wolverine og hva han var ansvarlig for under WW2. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Er ingen sprøyter eller gamma guns som funker på han lengere nå Han er blitt for sterk rett og slett. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 http://comicsnewsi.net/g/?mode=album&album...ize=800&start=0 Gleder meg til det neste bladet kommer ser ut til og bli bra. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 WWH X-men #1 firstlook ! http://forum.newsarama.com/showthread.php?t=114908 fyfaen for en art, trur ikke wolverine & Co kommer til å holde ut lenge mot hulk. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Steike, nå er iron man i deep shit. Hjalp ikke mye med nanites og den nye drakta hans ;P Skuffa meg litt at vi ikke fikk se hvordan Black Bolt ble drept. Om han ble drept eller slått bevistløs. Håper værtfall vi får flere innblikk i et en annen comic. Hadde gleda meg mye til den fighten. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hulk er SINNA nå ja kan man si. Var ikke lenge IronMan holdt ut ihvertfall. Eneste han gjorde var å gjøre han enda mer sinna. Stakkars jævler som skal prøve å stoppe han nå Gleder meg til nr.2 Endret 13. juni 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 hehe ja, 20 juni får vi 3 blader til tie ins til wwh. Men fyfaen, commenten til spidy når hulk hoppe opp på skipet sitt med Black Bolt Ser ut som de bygger opp til en mega fight med sentry og hulk. Blir jævla spennede, forrgie gang sentry og hulk møttes brakk sentry armen til hulk uten noen problemer ;P Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Blir jævla spennede, forrgie gang sentry og hulk møttes brakk sentry armen til hulk uten noen problemer ;P 8860054[/snapback] Husker du hva dette bladet hette? Tror ikke jeg har lest det faktisk. The Hulk vs Sentry er hvis bekreftet etter jeg har lest på diverse sider. Endret 14. juni 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Kan prøve og finne det ut, husker det var sentry som void også. Ligger nok på pc'n et sted om jeg leter;) Men på det bildet, hele new york i brann;D. Er det Jennifer Walters " she-hulk" i bakgrunnen? Har heletiden lurt veldig på hvilken side hun kommer til å velge, hun skrek jo. " No wait " når de bomba hulk. Håper at hun velger Hulk sin side, men tviler litt. Siden hun er advokat og greier Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 shit! preview wwh #2 http://www.newsarama.com/imagepop.html?ima...2010_color1.jpg Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dette blir morro, håper han denger dritten ut av de hele gjengen. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Uhm, heroes for hire'n var kjedelig. Men resten som kom ut i dag var jævla spennede. Særlig ghost rider tie-in'n ;P Namor! arg hater han arogante dritten, håper han møter hulk og dør ;P Men ble overraska over at dama han ville hjelpe. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 World War hulk? HA! jeg LER! og høyner med Sinestro Corps! etter første den av krigen ute så må jeg si at .. den EIER WWH så brutalt Sist The Anti-Monitor dukket opp døde Trillioner x Trilliarder av mennesker Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ENDELWIG TILBAKE! eneste jeg har tenk på i 2 uker. xmen tieinen ;D nå skal jeg lese den. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Likte ikke sinestro corps jeg :< men derimot nå dukker det opp masse Preview fortiden. Nam nam ;==) http://www.marvel.com/boards/viewtopic.php...25eb00868aa44ab http://www.marvel.com/boards/viewtopic.php...25eb00868aa44ab http://www.marvel.com/boards/viewtopic.php...25eb00868aa44ab 1st gammacorps 2nd X-men 3nd avengers blir en sinnsjuk god mnd nå Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Hvordan kan du ikke like Sinestro Corps Special #1.. er jo kick ass.. og den siste siden.. Cyborg-Superman, Superboy-Prime, The Anti-Monitor, Sinestro og Parallax! Forgje gang Anti-Monitor kom så tok det ALLE! for å slå han.. Og du så vel at det tårnet i Infinite Crisis var bygget opp av liket hans Noen Signatur bannere Dakar Robin.. mister alle vennene sine han.. måtte ha med en for Doctor Who fans Endret 11. juli 2007 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Coveret til World War Hulk #5 og min første tanke... så jeg ikke dette et sted på midten av 90-tallet? hmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå