Gå til innhold

Sommereventen til marvel " World War Hulk "

Anbefalte innlegg

f_IncredibleHm_99409b0.jpg

Den startet i går, med Incredible Hulk V5 106 og World War Hulk Prologue. Fikk akuratt lest ferdig og må si at det her er det mest spennende og intense jeg har sett av hulken til nå. Trudde ingen ting kunne bli bedre enn Planet hulk, men WWH kommer til og bli mye bedre er jeg sikker på. Kan nesten ikke vente til neste mnd og se hvem hulken går for først når han ankommer jorda ;)

World War Hulk is a comic book crossover event, published by Marvel Comics and scheduled to begin in May 2007. It was announced by Joe Quesada in 2006 that the Hulk will be the focus of the event.The main events of this story will unfold within the five-issue World War Hulk miniseries by Greg Pak and John Romita Jr. The events in the ongoing The Incredible Hulk series will set up certain elements of World War Hulk.

The story revolves around the Hulk's return to Earth following his exile at the hands of The Illuminati.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
The several previews and solicitations by IGN and Newsarama show Hulk tracking down and brutally destroying the Illuminati, going so far as to throw Reed Richards into the sun. He also seems to have targeted several heroes outside of the Illuminati, including The Thing, Wolverine, Cyclops, Spider-Man, Ms. Marvel and Tigra
.

Her er en liten liste på hva vi har i vente ;)

f_scan0061m_4e5b65f.jpg

Anbefaler alle som har lest planet hulk eller generelt er fan av hulk til og lese denna comic'n. Men om dere ikke har lest planet hulk så ikke begynn på wwh, beste er og lese planethulk først så skjønner dere mye mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er forholdsvis lett å slå virker det som da. Hver gang noen sloss mot han, har de en sprøyte med noe som demper raseri..

Jeg digger når det blir fremstilt at superheltene var med i Verdenskrigene, f.eks. Wolverine og hva han var ansvarlig for under WW2.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Steike, nå er iron man i deep shit. Hjalp ikke mye med nanites og den nye drakta hans ;P Skuffa meg litt at vi ikke fikk se hvordan Black Bolt ble drept. Om han ble drept eller slått bevistløs. Håper værtfall vi får flere innblikk i et en annen comic. Hadde gleda meg mye til den fighten.

Lenke til kommentar

hehe ja, 20 juni får vi 3 blader til tie ins til wwh. Men fyfaen, commenten til spidy når hulk hoppe opp på skipet sitt med Black Bolt ;) Ser ut som de bygger opp til en mega fight med sentry og hulk. Blir jævla spennede, forrgie gang sentry og hulk møttes brakk sentry armen til hulk uten noen problemer ;P

Lenke til kommentar
Blir jævla spennede, forrgie gang sentry og hulk møttes brakk sentry armen til hulk uten noen problemer ;P

8860054[/snapback]

Husker du hva dette bladet hette? Tror ikke jeg har lest det faktisk.

The Hulk vs Sentry er hvis bekreftet etter jeg har lest på diverse sider.

1177105127238.jpg

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Kan prøve og finne det ut, husker det var sentry som void også. Ligger nok på pc'n et sted om jeg leter;) Men på det bildet, hele new york i brann;D. Er det Jennifer Walters " she-hulk" i bakgrunnen? Har heletiden lurt veldig på hvilken side hun kommer til å velge, hun skrek jo. " No wait " når de bomba hulk. Håper at hun velger Hulk sin side, men tviler litt. Siden hun er advokat og greier ;)

Lenke til kommentar

Uhm, heroes for hire'n var kjedelig. Men resten som kom ut i dag var jævla spennede. Særlig ghost rider tie-in'n ;P Namor! arg hater han arogante dritten, håper han møter hulk og dør ;P Men ble overraska over at dama han ville hjelpe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan kan du ikke like Sinestro Corps Special #1.. er jo kick ass..

og den siste siden..

Cyborg-Superman, Superboy-Prime, The Anti-Monitor, Sinestro og Parallax!

Forgje gang Anti-Monitor kom så tok det ALLE! for å slå han..

300px-Crisis_on_Infinite_Earths_12.gif

Og du så vel at det tårnet i Infinite Crisis var bygget opp av liket hans :p

180px-Crisistower.jpg

Noen Signatur bannere

fearitselfgw0.jpg

bgbd1.jpg

robinbz4.jpg

Dakar Robin.. mister alle vennene sine han..

glalan.jpg

sinwhozf5.jpg

måtte ha med en for Doctor Who fans

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...