Mountain Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann, eg har tenkt på om eg skal kjøpe en billig bærbar pc ved siden av den nye oppgraderingen eg skal gjøre til min stasjonære. Min Stasjonære Oppgradering Er det noen som vet om bærbare til under 5000kr? Ikke til spilling. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Prisguiden vet om mange bærbare til under 5.000 kr Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Med et så stramt budsjett kan man få mer glede av å kjøpe en brukt maskin, og så heller kjøpe nytt batteri og/eller mer RAM senere. Lenke til kommentar
9nja Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Denne gir absolutt mest for pengene, kjøp også mere ram. For mere info, les denne tråden. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg synes denne HP maskinen gir utrolig mye for pengene... Jeg kan ikke uttale meg noe om maskinen gir hva den lover, men den var i hvertfall veldig billig... Lenke til kommentar
9nja Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Maskinen er overlegen HP maskinen på alt annet enn byggekvalitet. Prosessor: Core2Duo >> Pentium M Minne: 2Minneslotts > 1 Minneslott Grafikk: ATI x1400 >> Integrert grafikk løsning De har ellers ca lik skjerm og harddisk. Lenke til kommentar
magnum65 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg er enig med 9nja i at FSC Pi1536 GA mere for pengene og var et klart bedre valg. Problemet er bare at du ikke får den maskinen til 5000 lenger - vel jeg kan i alle fall ikke finne den noen steder. HP 510 som er ukens tilbud på Netshop til 4395,- gir MYE for pengene, men den egner seg overhode ikke til spilling. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47813. Hiver du i 1 GB (eller 512MB til nød) ekstra minne, vil du ha en maskin som vil fungere fint med XP (evt også med Vista - dog muligens vil den få litt problemer med Aero) i flere år fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå