TST Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Beskytt eller nedkjemp, godt eller ondt. Se videoen Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hva f**n må man gjøre for å kunne se trailere på denne siden? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 hva f**n må man gjøre for å kunne se trailere på denne siden? 8528535[/snapback] Vi er klar over at enkelte lesere har problemer med å se videoene våre, derfor har vi opprettet en tråd hvor man kan gi oss nyttig tilbakemelding. Ta en titt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=755059 Hvis du har Tele 2, så bør du lese Amunds svar litt ned i tråden. Da skyldes det nemlig at du sendes til videoserveren via utlandet, og vi tillater ikke trafikk fra utlandet mot videotjeneste. Det blir for dyrt for oss. Men det jobbes med en løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Foruroligende lite ordentlig gameplay i denne traileren ... Lenke til kommentar
kamikaze666 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Argh! noen som vet hva den sangen heter som de bruker et lite klipp av helt i begynnelsen av videoen? Du hører det akkurat når voice overen sier protect.... Den har også blitt brukt i xsenosaga II til PS2.... Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tror jeg tar en tur på kino fremfor å svi av for mye penger på dette spillet. det kan ha potensial, men spill som lages til filmer har jeg til gode å se fungere skikkelig. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Argh!noen som vet hva den sangen heter som de bruker et lite klipp av helt i begynnelsen av videoen? Du hører det akkurat når voice overen sier protect.... Den har også blitt brukt i xsenosaga II til PS2.... Håper noen kan hjelpe 8531149[/snapback] Har hørt dette tidligere bli brukt andre steder også, det er identisk med et parti på Annbjørn Liens skive som heter "Baba Yaga". Som for øvrig sikkert er vel så kjent i utlandet, og er en jævli kul skive uansett hvilken sjanger man liker Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fin trailer, lite gameplay og mye hakking hos meg... Og makan til kvalitet! Pikselene er jo søren meg 2x2 cm hver... Og hakking, helt grenseløst... Jeg bruker Windows XP SP2, og har flash-player 9... Hvorfor hakker det? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 syntes spillet så ut som noen triste greier... film-trailern så hefti ut men kommer ikke til å kjøpe spillet om det ikke kommer nie som overbeviser meg mer enn den trailern. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ikke kjøpt dette her, det var faktisk veldig dårlig, har prøvd det. Min erfaring hvertfal.. kansje uheldig med kopien* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg