Gå til innhold

Hvor viktig er dx10?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke sikker på det, lanseringen av santa rosa osv. skal skje på den dagen. Når de kommer til norge eller pc'en lanseres er vel noe usikkert. Går ut fra at det skjer ganske snart etter onsdag i hverfall, siden de skal være først i verden!

 

sjekk her for mer info og test av zepton

http://www.laptopworld.dk/index.php?id=385

8551346[/snapback]

 

Jeg ville uten tvil gått for dell xps! dell leverer maskiner av meget høy kvalitet, og xps er vel det beste dell har på bærbar fronten.

den har også mange flere utganger enn den zepto pcen.

Lenke til kommentar

Eg hadde hvertfall ikke bestemt meg for zeptoen før den helt sikkert var kommet og DA sett etter på dell.no om ikke en xps er på gang med skikkelig DX10 kort, ala go 8800 eller noe slikt! For de kommer garantert til å være tidlig ute!

 

 

Sly og Ventle: Goooood! ;)

Lenke til kommentar

Et viktig aspekt som ikke har vært nevnt her er den høyere kvaliteten på bildene man oppnår med DX10. OK - frameraten på 8600 er ikke allverden, men med ShaderModel 4.0 rendres hvert bilde med "goodies" som man ellers går glipp av. Personlig synes jeg denne typen "eye-candy" er vel så viktig som frame-raten, og at man ofte får en bedre spill opplevelse med bra reflections, transparency, lightning etc på lavere oppløsning enn max oppløsning uten dette.

Lenke til kommentar
Eg hadde hvertfall ikke bestemt meg for zeptoen før den helt sikkert var kommet og DA sett etter på dell.no om ikke en xps er på gang med skikkelig DX10 kort, ala go 8800 eller noe slikt! For de kommer garantert til å være tidlig ute!

 

 

Sly og Ventle: Goooood! ;)

8554196[/snapback]

 

var det ikkje slik at det ikkje komme noko Go 8800 kort på grunn av varmen og effekt krav. men det komme kanskje i 3.kvartal.

Ingen GeForce 8800 Go

Endret av King[nor]
Lenke til kommentar
Eg hadde hvertfall ikke bestemt meg for zeptoen før den helt sikkert var kommet og DA sett etter på dell.no om ikke en xps er på gang med skikkelig DX10 kort, ala go 8800 eller noe slikt! For de kommer garantert til å være tidlig ute!

 

 

Sly og Ventle: Goooood! ;)

8554196[/snapback]

 

Dell har vel per dags dato ingen 15,4" med "bra" grafikkort og har dermed ingen reell konkurrent til Zepto 6615 (eller 6625 når den kommer)?

Lenke til kommentar

Dell har vel per dags dato ingen 15,4" med "bra" grafikkort og har dermed ingen reell konkurrent til Zepto 6615 (eller 6625 når den kommer)?

8555458[/snapback]

 

 

 

 

Han vurderer jo enten denne zeptoen eller en xps, så 15"?

 

Og tør påstå at xps og inspiron helt sikkert kommer med dx10 kort ganske snart etter lansering osv.....

Lenke til kommentar

Mh, men xpsen som den er i dag er ikke så ekstrem sammenlignet med Zepto 6625, med tanke på at Zeptoen er både billigere og mindre, fordi det sitter jo mye mer ny teknologi i Zeptoen

 

Trenger pc ganske kjapt og regner ike med at dell kmmer til å putte inn et d 10 kort utn å lansere en helt ny xps, dette tror ikke jeg kommer med det første?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...