Effectiv Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hey, Jeg lurte på om noen her hadde tips til ting jeg, og alle andre som måtte trenge hjelp, kan ha med under temaet Bytur. Jeg har en 4er i matte, og lurte på hvordan jeg kan vise at jeg fortjener den, eventuelt en 5er Siden jeg er litt høyttaler-frelst tenkte jeg på "å ta bussen inn", måle opp bussen og finne ut prisene per person (hvor mye den bussen tjener i gjennomsnitt den dagen, siden jeg skal hjem igjen og) Deretter skal jeg kjøpe høytalere og måle de, og sånn.. Noen som har erfaring med HVA man trenger å ha med? Mvh Julian Endret 3. mai 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
End-re Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvor avansert skal det være da ? Noen idéer; oversvømmelse på butikken, hull i et rør. (integral,derivasjon,funksjon som passer best med "innkommende" vannmengde, o.l) Sansynlighet for at noen går av på feil busstop. Der du kan få prosentene o.l fra å si at etter buss-sjoførenes erfaring går f.eks 12% av alle personer av på feil holdeplass. (masse rart du kan inkludere fra sansynlighet her, bare bruk fantasien ) Trigonometri i forhold til hvordan høytalerene kan plaseres o.l Men alt kommer vel ann på hvor vanskelig det skal være, men prøv å få dekt så mange som mulig av Læringsplanmålene i din matte som mulig så går det nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå