Coffey Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Og problemet er at jeg ikke bare kan slå av internetten henners, jeg har noe som heter mor, og søstra mi sutrer til hu det jeg lurer på er om et program f.eks som kan "slå av" nedlastingen hennes, så hu ikke kan skylde på meg, eller noe sånt? TAKKER og bøyer meg LANGT ned i søla for de som hjelper! Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis du bruker router, så er det noen som lar deg begrense internett hastigheten. Hvis du har tilgang til maskinen og det er en brannmur installert kan du blokkere internett tilgangen til det programmet. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 De fleste bt-klienter har jo rate-limiter innebygget. Hvis du bare passer på at uploaden ikke overstiger 50% av upload-kapasiteten på linja, så burde du ikke merke noe særlig til leechinga hennes Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 De fleste bt-klienter har jo rate-limiter innebygget. Hvis du bare passer på at uploaden ikke overstiger 50% av upload-kapasiteten på linja, så burde du ikke merke noe særlig til leechinga hennes 8528500[/snapback] Jammen åssen gjør jeg det på uTorrent a? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 NetLimiter er ganske greit... 8528954[/snapback] Unødvendig når man bare kan høyreklikke på utorrent og velge upload-limit og download-limit Dett down til noe slikt som 50 og up til 10/20 alt etter linjekapasitet Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Upload limit og Download limit på hver eneste fil? Går det ann å ta alt med samme hastighet? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det går ann å begrense alt ja. =) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Upload limit og Download limit på hver eneste fil? Går det ann å ta alt med samme hastighet? 8529058[/snapback] ja... Nede ved klokka (Også kjent som oppgavelinjen) ser du utorrent symbolet. Høyreklikk og utforsk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Upload limit og Download limit på hver eneste fil? Går det ann å ta alt med samme hastighet? 8529058[/snapback] Du kan gjøre det på hver eneste fil eller du kan gjøre det på programmet. You choice. Hvis du vil sette ned hastigheten på programmet så gjør du slik: Åpne µTorrent Options - Preferences Connection Nederst kan du spesifisere upload og download limit. GL HF Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Netlimiter duger ikke, for da må jeg installere det på HENNES pc, og SÅ dum er hu ikke men ska prøve å høyreklikke på uTorrent neste gang hu er borte Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvis ho ikke vil akseptere at hennes bruk av linja maks kan være linjekapasitet/antall medlemmer i familien, så er ho dårlig oppdratt, det er snakk om rettferdig fordeling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå