Coffey Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har bare oppi 20-25 kB i sekundet jeg, men kompiser får 200 kB i sekundet hvordan får jeg raskere nedlastning? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 1. Vit at det er nok seeds på torrenten din. 2. Vit at du har bedre linje 3. Vit at linja di ikke brukes til noe annet 4. Vit at firewall er stilt inn riktig. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nok Seeds, hvem du laster ned ifra... Dine venner har raskere hastighet enn deg pga de har raskere linje enn deg eller så laster de ned noe annet... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Nok Seeds, hvem du laster ned ifra... Dine venner har raskere hastighet enn deg pga de har raskere linje enn deg eller så laster de ned noe annet... 8528961[/snapback] Jammen, jeg har f.eks 10 seeders, og det har de og, men likevel og jeg har raskere linje! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nok Seeds, hvem du laster ned ifra... Dine venner har raskere hastighet enn deg pga de har raskere linje enn deg eller så laster de ned noe annet... 8528961[/snapback] Jammen, jeg har f.eks 10 seeders, og det har de og, men likevel og jeg har raskere linje! 8529602[/snapback] De seederne kan fortsatt være optatt med å seede til andre, eller kanskje de har dårlig linje. Dette da sett i forhold til de andre venna dine som laster ned kjappere. Uansett, prøv en skikkelig populær torrent. Men HØYT seeder/leecher forhold. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du må åpne porter i routeren din. Og evt stille ned opplastingshastigheten i torrentprogrammet ditt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ok, men fins det noen bedre sider enn *Piratlinker fjerna av moderator*? Skal ha meg noen GRATIS (G.R.A.T.I.S) programmer, og vil helst ha litt fart da hvis ikke sitter jeg i uker Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg ville prøvd å åpne porter i brannmuren(e) dine. Det hjalp veldig hos meg, iallfall ... Goscinny Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg ville prøvd å åpne porter i brannmuren(e) dine. Det hjalp veldig hos meg, iallfall ... Goscinny 8531279[/snapback] Og ÅSSEN gjør jeg det? =) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg