RefleXio Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har en SATA harddisk i PC-n min nå... ønsker å utvide, fant fram en IDE harddisk. har ikke satt den inn enda fordi jeg lurer på om det i det hele tatt kommer til å virke. Er litt redd for at det skal skje noe galt... Noen som vet hvordan det kommer til å gå, og om det virker, hvordan skal koblingene være da? SATA HDD-en er på 250GB IDE HDD-en er på 40GB Lenke til kommentar
Locci Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har en SATA harddisk i PC-n min nå... ønsker å utvide, fant fram en IDE harddisk. har ikke satt den inn enda fordi jeg lurer på om det i det hele tatt kommer til å virke. Er litt redd for at det skal skje noe galt... Noen som vet hvordan det kommer til å gå, og om det virker, hvordan skal koblingene være da? SATA HDD-en er på 250GB IDE HDD-en er på 40GB 8528115[/snapback] Går helt greit det, bare sett 250Gb disken til og være boot disken i bios. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Har en SATA harddisk i PC-n min nå... ønsker å utvide, fant fram en IDE harddisk. har ikke satt den inn enda fordi jeg lurer på om det i det hele tatt kommer til å virke. Er litt redd for at det skal skje noe galt... Noen som vet hvordan det kommer til å gå, og om det virker, hvordan skal koblingene være da? SATA HDD-en er på 250GB IDE HDD-en er på 40GB 8528115[/snapback] Går helt greit det, bare sett 250Gb disken til og være boot disken i bios. 8528265[/snapback] ok, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå