VisualStudio Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Heei! Hvordan importerer jeg en side inn i en liten ramme på siden min? Altså. http://www.dinside.no/dittscript.cgi Hvordan får ejg dette til å ligge som en liten ramme på min side? Er det mulig? Takk:D Endret 3. mai 2007 av VisualStudio Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 IFrame HTML Reference <- Les Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 IFrame HTML Reference <- Les 8528674[/snapback] Jamen Høyden vil ikke bli større:S Jeg har prøvd Height="100%" men den blir bare stående på samme sted på alle høyder:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 ok. dette kan jeg ikke helt, men jeg tror du må sette høyde på body til 100% også elns. Uansett, dette emnet tilhører Web-design, HTML og CSS-kategorien. - Gir beskjed til moderator Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 ok. dette kan jeg ikke helt, men jeg tror du må sette høyde på body til 100% også elns.Uansett, dette emnet tilhører Web-design, HTML og CSS-kategorien. - Gir beskjed til moderator 8530808[/snapback] Ok :S Noen som vet hva jeg må gjøre? På w3schools var det sånn at man kan redigere også viser den resultatet. Der fungerte det, men ikke i min, men jeg har jo hele siden basert på div's Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kanskje vi skal få se koden din da? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du kan også prøve å sette høyden til auto... Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Kanskje vi skal få se koden din da? <{POST_SNAPBACK}> <body> <table width="100%" background="images/inovasion_dot_net_top.png"> <tr> <td height="45"><div align="center"><span class="style10 style2 style11">Design av</span></div></td> </tr> </table> <table width="100%" height="100%" > <tr> <td height="150" background="images/inovasion_dot_net_logoS_bg.png"> </td> <td height="150" background="images/inovasion_dot_net_logo_bg.png"><div align="center" class="style1"> <h1 class="style3">Emil Sørbrøden <br /> <span class="style7">IT-blogg</span><span class="style7"><br /> </span></h1> </div></td> <td height="150" background="images/inovasion_dot_net_logoS_bg.png"> </td> </tr> <tr> <td height="20"> </td> <td height="20" bgcolor="#CCCCCC"><div align="center" class="style8"><a href="index.php">Hjem</a> - <a href="nyheter.html">Nytt</a> - <a href="linker.htm">linker</a> - <a href="kontakt.php">Kontakt</a> - <a href="tester.htm">Tester</a> - <a href="diverse.html">Diverse</a></div></td> <td height="20"> </td> </tr> <tr> <td height="621"> </td> <td bgcolor="#999999"><p><br /> <p><br /> <br /> <br /> [b] <iframe src="cgi scriptet som skal inn.cgi" width="95%" height="100%"></iframe>[/b] </p> </p> <p align="left"></p></td> <td> </td> </tr> <tr> <td width="12%" height="20"> </td> <td width="76%" height="20"bgcolor="#CCCCCC"><div align="left" class="style3"> <div align="center">Copyright © 2007 </a></div> </div></td> <td width="12%" height="20"> </td> </tr> </table> </body> Endret 11. oktober 2008 av VisualStudio Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 <iframe src="cgi scriptet som skal inn.cgi" width="95%" height="100%"></iframe> Jeg regner med at det er den du har problemer med? Ser ikke noe feil i den akkurat nå i hvert fall... Har du riktig URL i src="" eller? Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 <iframe src="cgi scriptet som skal inn.cgi" width="95%" height="100%"></iframe> Jeg regner med at det er den du har problemer med? Ser ikke noe feil i den akkurat nå i hvert fall... Har du riktig URL i src="" eller? 8535394[/snapback] Jaja, siden kommer opp, men, den vil ikke bli større :s Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Å. Prøv i CSS: body, html { height: 100%; width: 100%; } Lenke til kommentar
eigan Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Anders, det er jo ikke probleme at han ikke får inn side, men at høyden ikke blir høy nok.. Hva med å søke på Google, da fant jeg denne EDIT: veldig sen der ja, innlegget skulle før VisualStudio sitt Endret 4. mai 2007 av Einar Lenke til kommentar
VisualStudio Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Anders, det er jo ikke probleme at han ikke får inn side, men at høyden ikke blir høy nok.. Hva med å søke på Google, da fant jeg denne EDIT: veldig sen der ja, innlegget skulle før VisualStudio sitt 8535530[/snapback] Takk skal du ha!Det løste problemet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå