Da_Assassin Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 jeg er helt amatør når det kommer til dig-kamera, men har litt lyst på et kamera nå som jeg kan bruke på parties og andre ganger som man bare MÅ dta bilde av noe... jeg vil ikke bruke så mye penger på det, kanskje maks. 2000-1500kr. Helst et allround kamera som har mulighet for utvidelse av minne og Zoom, noen forslag? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hvis du går litt høyere, kan du skaffe deg et Olympus Camedia C-220 med 2Mega piksler og 2,5X optisk zoom. det har jeg og jeg er meget fornøyd med det. Har blitt kåret til det beste i sin prisklasse også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 C-220Z har faktisk 3 x zoom, og koster ikke mye over 2000. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 C-220Z har faktisk 3 x zoom, og koster ikke mye over 2000. Ja, når jeg så på kameraet mitt så stemte det faktisk det er 3X optisk og 2,5Xdigital zoom, så jeg hadde delvis rett. Det er et kjempekamera og anbefales, men jeg vil anbefale å kjøpe en ekstra minnebrikke pga at 8mb rekker ikke til mer enn 16-20 bilder, mens en på 64 (2-300kr) holder til 132 bilder, nærmere 500 på minste kvalitet. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Lønner det seg heller ikke å kjøpe Olympus Camedia C-300 kameratet ? Har ikke hatt digitalt kamera selv, og tenkte å skaffe meg dette før utenlands studie.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Umulig å si hva som "lønner seg". Kamera bør velges ut fra den enkeltes behov, og det er som regel slik at jo mere $$, jo mere "bells & whistles". De fleste av oss har begrenset med $$, og må derfor velge ut de funksjoner og muligheter som passer for hver enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå