Megnus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei. Lurte på å kjøpe meg en konsoll til mediasenter og spillbruk i stua. Derfor lurte jeg på om 360 har nettleser? Leste noe om at 'msn' til 360 snart kom. Finnes det nettleser også da? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Den har ikke nettleser for øyeblikket men det har vært rykter om at det skal komme. MSN er iallefall bekreftet skal komme om ikke så lenge Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Live Messenger kommer i våroppdateringen om ikke lenge. En nettleser er også beryktet, men det er vi nok nødt til å vente lenger på. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Som andre nevner så kommer Live Messenger ut ganske snart. Kommer nok selv til å dra med meg et "tastatur" til boxen når jeg er i statene fra neste uke. Kan bli knall. Så kan absolutt se for meg at de produserer MSN Explorer til Xbox 360 også. Alt som kan øke interessen for konsollen må jo være bra. De er jo godt på vei allerede med MSN. Gjett hvilken konsoll fjortisjentene vil foretrekke? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg kommer ikke til å bruke MSN på boksen, men for all del er det fint at muligheten ligger der. En nettleser hadde derimot falt i smak, MS må da kunne hoste opp noe tross alt, både Wii og PS3 har jo nettlesere. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er enig i at nettleser burde komme, er jo nyttig for noen, selv om jeg ikke ville hatt mye nytte av den. Men MS har vært veldig negative til tanken tidligere, men uansett kommer det vel ikke før tidligst til høst oppdateringen. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 hvordan er det med å koble vanlig PC tastatur til 360? det er jo usb.. men tipper ikke det er mulig å koble til mus akkurat. . Uansett, DET hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke noe problem å koble til et USB-tastatur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva? Funker det å koble et USB-tastatur i vidundermaskina? Hvorfor har ikke Gamer.no skrevet noe om dette med MSN og tastatur til 360? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva? Funker det å koble et USB-tastatur i vidundermaskina? Hvorfor har ikke Gamer.no skrevet noe om dette med MSN og tastatur til 360? 8530722[/snapback] Har ikke det blitt nevnt ganske mange ganger da? Sitter selv med ett trådløst hvit Logitech tastatur, klar til mandagen og bli msn whore på go`båksen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kult! Har aldri hørt om det, jeg... Må opp og prøve nuh! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kult! Har aldri hørt om det, jeg... Må opp og prøve nuh! 8530777[/snapback] Da har du sikker ikke fått med deg minitastaturet som man kobler til gamepaden heller da? BILDE Ser litt klumpete ut, men får bra skussmål fra de som har prøvd den etter hva jeg har forstått. Når det gjelder nettleser til 360'n så ser jeg heller at MS bruker ressursene på ny funksjonalitet og forbedringer i dashboard og Live enn akkurat et nettleser. Har ikke behov for å sitte å surfe når jeg spiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jo, jeg har faktisk hørt om keyboardet til kontrolleren på VG-nett, og derfor spurde jeg spørsmål nr. 2 som følger: 1. Hva? Funker det å koble et USB-tastatur i vidundermaskina? 2. Hvorfor har ikke Gamer.no skrevet noe om dette med MSN og tastatur til 360? 8530722[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå