PantZman Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei! Min Logitech G7 (+lancase) fikk for en stund siden det kjente pause problemet. Jeg sendte den for litt siden tilbake til komplett.no. Det ser ut som G7 har gått ut av produksjon eller noe, så nå ser det ut til at jeg får igjen pengene for musen (tydeligvis ikke noe tilnermet lik vare de kunne sende meg). Hva skal jeg gjøre nå eller hvilken mus skal jeg kjøpe? Jeg likte G7en såpass godt at jeg helst ville ha en av samme typen. Noen som har et forslag til ny trådløs mus? Tenker på å kjøpe et Logitech diNova Edge tastatur senere. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Feinschmeckermus: Logitech VX Laser Revolution Cordless Logitech MX Revolution Cordless Laser Mouse Lenke til kommentar
Snurrebassen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) VX Revolution kan fortbli litt liten dersom du skal bruke den lenge. Nå har Logitech relansertLogitech MX1000 Laser Cordless Mouse som også mange foretrekker. Endret 9. mai 2007 av Snurrebassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå