Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 På'n igjen... Er det "Delete" neste eller funker de? Lenke til kommentar
jammi Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Nr 2 og 3 er herlig geniale! Blinkskudd Edit: har du bilde av oppsettet ditt? Endret 3. mai 2007 av jammi Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Nr 2 og 3 er herlig geniale! Blinkskudd Edit: har du bilde av oppsettet ditt? 8528091[/snapback] Skal ta et bilde neste gang...orker ikke nå... *lat* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Likte bilde nummer tre virkelig godt! *ny bakgrunn* Lenke til kommentar
engekri Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Det siste bilde er orgasmisk! Hvor mange forsøk brukte trengte du? Forøvrig er det dårligt gjort å vise frem slike bilder uten oppsettet ditt! Meget bra gjennomført! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Lekkert. At de var såpass mørke syns jeg er med på å bidra til stemning i bildene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Det siste bilde er orgasmisk! Hvor mange forsøk brukte trengte du? Forøvrig er det dårligt gjort å vise frem slike bilder uten oppsettet ditt! Meget bra gjennomført! 8529130[/snapback] Filen heter "DSC_0029" så jeg hadde tatt 28 bilder før dette. Men da hadde jeg også prøvd ut oppstettet, andre typer "dråpe-maskin" og prøvd andre objektiv og vinkler. Oppsettet er altfor enkelt. En balje, noe som fyller bunnen, som man setter en kasserollie oppå, så får man lage dråpene slik man vil. Om man vil la dråper falle i vannet, kaste noe oppi ol får dere finne ut av, skal ikke mye fantasi til. Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Bilde nr to er helt fantastisk... Alle tre er egentlig det *Bøyer meg i støvet* Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Første bilde ble litt "casual". Nummer to var særdeles stili, i og med at dråpen var delt opp flere ganger. Det siste bildet ble også kjempefint. Litt sånn "mitt stille vann" følelse av det. Flotte bilder Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Disse var meget pene, likte alle bildene like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå