Daniel-san Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) yes ! den kjører fint på høye turtall, men når jeg sneik meg gjennom trafikken forleden "hostet" den når jeg ga litt gass (lå rundt 50 km/t) Det er en OLDS-81 modell med automatkasse (vanlig bensin) edit : tipper det kan være noe kondens på gang - testa istad og den går som ei kule. Skal helle på kondensfjerner imorgen bitti Endret 3. mai 2007 av Daniel-san Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 kan desverre ikje svare på problemet ditt, men ikkje bruk kondensfjerner. kondensfjerner er ikkje bra. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva er galt med kondensfjerner? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 fordi då blir vatnet liggande i motoren istedenfor i bensintanken. det er verre på injection-motorar enn forgassermotorar, men bør uansett ikkje brukast. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kanskje vakuumproblemer av noe slag? Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) slengte på med kondensfjerner - kjørte istad uten problemer. Fort gjort at det kan være vakuumproblemer ja Endret 6. mai 2007 av Daniel-san Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå