Skogslik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen her som skal ha dette? Er vell i morgen det kommer ut? Gleder meg veldig till dette spillet, og endelig kommer det hit i Norge Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser ut til at det kommer i morgen ja. Står så på Nintendo.no. Ser at Gamer.no ikke har oppdatert spilldatabasen med datoen, men du kan godt sjekke den om du lurer på lanseringsdatoer. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hatt det en stund. Ikke beste Final Fantasy, men absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har altfor lite fritid til at jeg skal orke å spille et JRPG basert på 80-talls mekanismer (det er jo mer eller mindre en port med forbedret grafikk), så jeg står nok over. Skulle ønske de kunne porte enkelte SNES spill som aldri så dagens lys i vesten istedenfor. Super Mario RPG så vi jo aldri her i Europa, så det hadde vært et mye mer attraktivt alternativ enn FF III, for min del. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skulle ønske at de brukte tiden sin på nye originale spill ... GBA=portaSNES Lenke til kommentar
dracula Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke korrekt. Selv om det var mange ports til GBA, så var det veldig mange nye spill også. Begge Fire Emblem spillene, 3 Castlevania spill, 1 nytt Metroid og 1 remake av Metroid 1, 2 Golden Sun spill, Mario&Luigi, Advance Wars og WarioWare spillene osv. Det var flust av nye og gode titler på GBA. SNES (og andre konsoller) ports var bare en ren bonus. Lenke til kommentar
Odi218 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette spillet leverer akkurat i forhold til forventningene, og er godt fornøyd med kjøpet. Første DS spillet jeg tror jeg komme til å spille lenger enn 10 timer. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Smart move av nintendo å snappe dette fra ps2 Men jeg har spilt bedre final fantasy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå