ntec Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg driver en webside, www.ntec.no, som jeg gjerne skulle ha fått flyttet over til en annen webleverandør. Regner uansett med å bli kastet ut derfra snart på grunn av at jeg har oversteget lagringsplassen. Per i dag har jeg webhotell hos web10. Følgende krav har jeg til webhotellet: - Minnelimit bør være på minst 32 (64) MB (har 8mb per idag). Helst mer. - Lagringsplass bør være på minst 500 mb - Hurtige servere som tåler litt større SQL-spørringer, uten å bruke mange sekunder på å generere en side. - Støtte for php & mysql - Per i dag har jeg trafikk på opptil 5gb/mnd. Så jeg bør ha minst 25gb (Helst mer) for å være sikker. - Støtte for MINST 5 subdomains Gjerne dediktert IP, men ikke et must. Kom med tips om webhotell, og gjerne hvilke jeg bør unngå! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vi har en egen kategori for netttjenester. Forum > Programvare > Nett-tjenester Rapportert Lenke til kommentar
ntec Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Vi har en egen kategori for netttjenester. Forum > Programvare > Nett-tjenester Rapportert 8527773[/snapback] Aha takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå