Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Office picture manager

Anbefalte innlegg

Må innrømme først at jeg ikke er noen Bill Gates.... Og har kjørt meg fast i et "problem" som jeg ikke finner løsningen på :cry:

Kjører XP home og har bestandig brukt windows XP sitt bildearkiv og fornøyd med det til mitt behov.

Men, jeg har nå gjort et eller annet som medfører at når jeg åpner "mine bilder" så blir de åpnet i Office picture manager

Har også Office home Ed.2003 til mail/word/excel osv..... som jeg bruker.

Har brukt F1 [hjelp] funksjon, men ikke funnet svaret, har også søkt litt her, men heller ikke funnet hjelpen jeg trenger foreløpig.

Mitt spørsmål er: Hvordan blir jeg kvitt Office manager og får tilbake Windows XP sitt bilde program?

Håper noe kan hjelpe en frustrert kar

Endret av paal_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høyreklikk en slik bilde. /åpne i/ velg program / velgprogram og huk av åpne alltid i dette programmet. ;)

8533623[/snapback]

Nå ble jeg flau......... :blush:

Hjertlig takk for hjelpen, da er det slik jeg ønsker og er vant med igjen :w00t:

Lenke til kommentar

Det er ikke det at det er en annen filtype på bilde da? isåfall må du gjøre samme operasjon som tidligere nevnt

Høyreklikk en slik bilde. /åpne i/ velg program / velgprogram og huk av åpne alltid i dette programmet. wink.gif

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...