StarGazer Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Test med kabel istedenfor trådløst, og bruk en ftp test til å teste farten. Web tester funker sjelden bra. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 8527949[/snapback] Hmm, nedlastning tregere enn opplastning. Ikke noe jeg ser hver dag Lastet du noe ned når du kjørte testen? 8528190[/snapback] Haha, skjer det samme med meg. 10 mbit opplasting, 5 mbit NED.... 8545140[/snapback] Jo men da bruker du nok SDSL også og ikke ADSL. Bredbåndsfabrikken leverte SDSL "back in the days" Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Tok samme testen=) http://img143.imageshack.us/img143/1386/untitledgz6.jpg 8564568[/snapback] Ja? Og? Hva har det med denne tråden å gjøre? Endret 8. mai 2007 av lilleslem Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg har akkurat samme problem... Tråløst nettverk er noe dritt... og pappa vil ikke legge kabel for meg fordi jeg er i tredje etasje og modemet i første... Noen gode ideer til hvordan jeg kan overtale ham? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 jeg har akkurat samme problem... Tråløst nettverk er noe dritt... og pappa vil ikke legge kabel for meg fordi jeg er i tredje etasje og modemet i første... Noen gode ideer til hvordan jeg kan overtale ham? 8940636[/snapback] ikke overtal, trekk kabeln ut av vinduet, og ned til 1 etasje:) snik den inn til modemet! Lenke til kommentar
Naboblondina91 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 jeg har akkurat samme problem... Tråløst nettverk er noe dritt... og pappa vil ikke legge kabel for meg fordi jeg er i tredje etasje og modemet i første... Noen gode ideer til hvordan jeg kan overtale ham? 8940636[/snapback] ikke overtal, trekk kabeln ut av vinduet, og ned til 1 etasje:) snik den inn til modemet! 8941574[/snapback] det vil nok syns ganske bra... vinduet mitt er rett over inngangen vår omtrent... men tar gjerne imot bra overtalingsmetoder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå