Romis Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hey.. Har i det siste hatt utrolig dårlig internett.. Og da mener jeg utrolig dårlig. På world of warcarft går ms'en til 20k eller mere hver gang jeg logger inn! Internetten er 54 Veldig bra. Men World of warcaft er fortsatt dårlig. Kan det hende det er noen brannmur instillinger eller noe? For World of warcraft virket før. Med akkurat samme internett. Jeg vil bare spille WoW! Takker for svar - Romis! Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis internetten din er 54kbps så er det ikke veldig bra nei desverre. Det er gammel modem-teknologi. Til sammenligning så er en av de minste ADSL linjene du får tak i (512kbps), 10 ganger så kraftig. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Internetten vi bestilte ( for bare 1 måned siden ) Er nest best av det de kunne offre. ( Internett fra Canal Digital ) Endret 3. mai 2007 av Romis Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det der er ikke internetten din, det er hastigheten på det trådløse nettverket ditt. Men siden du bruker trådløs kan det være problemet. Har du prøvd å spille litt med vanlig "internett" kabel? (Altså en TP kabel, også kalt RJ45 kabel). For hvis du ikke merker noe lagg da så er det det trådløse nettverket som har dårlige forrhold. Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det der er hastigheten på nettverkstilkoblingen din, ikke internettforbindelsen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Kjør Speedometeret, og skriv ned resultatet til oss (hjelper ofte å ta testen ett par ganger) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er veldig mange som har store problemer med wow og trådløs oppkobling til internett gjennom en router. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 8527949[/snapback] Hmm, nedlastning tregere enn opplastning. Ikke noe jeg ser hver dag Lastet du noe ned når du kjørte testen? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg vil tippe det er pga at du kjører tråløst. Har hatt vanvittig mye problemer med det her og. Men etter og ha kjøpt ny router, og frakk antenne til datan hjalp det en del. Fortsatt ikke helt bra. Prøv og dra kabel og se om det hjelper! Endret 3. mai 2007 av kule-ku Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 De hastighetene der er i hvertfall helt ute å kjøre. Som Heanwi er innom så skal aldri innhastigheten være lavere enn uthastigheten ved bruk av ADSL teknologi. Problemet er enten at du lastet ned noe samtidig eller, mer trolig, at det trådløse nettverket ditt er en seriøs flaskehals. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Nope. Alle programmer som brukes til å laste ned til med ble slått av. Lenke til kommentar
knux Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Bruk en TP kabel, og prøv testen igjen. Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jepp, bruk TP kabel som knux sier Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) stakkars kar. føler med deg. sitter med trådløst nettverk jeg også, og det er et reint hælvette med å få bra signal. får hele tia disconnect, og da spesiellt på værst tenkelige tidspunkt som f.eks i Arena eller midt i instance når jeg tanker. men, eksperimentèr med plasser der du kan ha optimalt signal.. jeg har funnet den beste plassen her i huset, og etter det funka det som juling.. eller bare strekk kabel. kabel er bare best og helt problemfritt. også er det faktisk noe som kan sluke signalet fra det trådløse nettverket. har en svær satans sub stående her, og den super opp signal. merka det med at pcen sto langt ifra subben, men når jeg tok antenna helt inntill elementet; PANG! utmerket signal. helt sykt Endret 4. mai 2007 av manyquiz Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk trådløst for litt sida jeg å, ga opp etter en dag og trakk den gode gamle kabelen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Tusen takk for alle svar! Skal sette opp kabel nå. Har ikke fått gjort det enda. Men snart Kan si om det virker. If ya want me to Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kjører trådløst selv (Linksys WRT54G) og fungerer på lik linje med kablet internett. Ettersom du har høy (70%) signalkvalitet, kan det være noe med med oppsettet/fimwaren på routeren? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 8527949[/snapback] Hmm, nedlastning tregere enn opplastning. Ikke noe jeg ser hver dag Lastet du noe ned når du kjørte testen? 8528190[/snapback] Haha, skjer det samme med meg. 10 mbit opplasting, 5 mbit NED.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå