Gå til innhold

World Of Warcraft Dårlig Connection

Anbefalte innlegg

Hey.. Har i det siste hatt utrolig dårlig internett.. Og da mener jeg utrolig dårlig.

På world of warcarft går ms'en til 20k eller mere hver gang jeg logger inn!

Internetten er 54 Veldig bra. Men World of warcaft er fortsatt dårlig.

Kan det hende det er noen brannmur instillinger eller noe?

For World of warcraft virket før. Med akkurat samme internett. :dontgetit:

Jeg vil bare spille WoW! :cry:

Takker for svar - Romis! :tease:

post-126014-1178195727_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis internetten din er 54kbps så er det ikke veldig bra nei desverre. Det er gammel modem-teknologi.

Til sammenligning så er en av de minste ADSL linjene du får tak i (512kbps), 10 ganger så kraftig.

Lenke til kommentar

Det der er ikke internetten din, det er hastigheten på det trådløse nettverket ditt.

Men siden du bruker trådløs kan det være problemet. Har du prøvd å spille litt med vanlig "internett" kabel? (Altså en TP kabel, også kalt RJ45 kabel).

For hvis du ikke merker noe lagg da så er det det trådløse nettverket som har dårlige forrhold.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe det er pga at du kjører tråløst. Har hatt vanvittig mye problemer med det her og. Men etter og ha kjøpt ny router, og frakk antenne til datan hjalp det en del. Fortsatt ikke helt bra.

Prøv og dra kabel og se om det hjelper!

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

De hastighetene der er i hvertfall helt ute å kjøre. Som Heanwi er innom så skal aldri innhastigheten være lavere enn uthastigheten ved bruk av ADSL teknologi. Problemet er enten at du lastet ned noe samtidig eller, mer trolig, at det trådløse nettverket ditt er en seriøs flaskehals.

Lenke til kommentar

stakkars kar. føler med deg. sitter med trådløst nettverk jeg også, og det er et reint hælvette med å få bra signal. får hele tia disconnect, og da spesiellt på værst tenkelige tidspunkt som f.eks i Arena eller midt i instance når jeg tanker.

men, eksperimentèr med plasser der du kan ha optimalt signal.. jeg har funnet den beste plassen her i huset, og etter det funka det som juling.. eller bare strekk kabel. kabel er bare best og helt problemfritt.

også er det faktisk noe som kan sluke signalet fra det trådløse nettverket. har en svær satans sub stående her, og den super opp signal. merka det med at pcen sto langt ifra subben, men når jeg tok antenna helt inntill elementet; PANG! utmerket signal. helt sykt

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...