Gå til innhold

Nokia N73 og ekko

Anbefalte innlegg

Heia

Jeg og samboeren gikk til anskaffelse av en Nokia N73 og gleder oss begge over alle mulighetene. Men, folk som ringer til oss klager på at de hører seg selv i ekko og synes selvsagt det er ubehagelig. Dette gjelder for begge telefonene.

Vi tok kontakt med teleopperatør, men de mener det ligger i telefonen og ikke på nettet.

Finnes det noen mulighet til å fjerne det? Telefonen mister liksom sin hovedfunksjon når det ikke er mulig å føre en samtale på skikkelig vis. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet mottaker fikk dette problemet hvis volumet på høyttaleren (til den som forårsaker ekkoet) var justert (for) høyt, i GSM-nettet.

Om dette gjelder i 3G-nettet er jeg litt usikker på. Har ikke testet/ fått klager på dette selv m.a.o.

Prøv å demp volumet på høyttaleren din med et strek om gangen under samtale, så spør du mottaker om ekkoet er bedre/borte underveis... :)

Lenke til kommentar
Vet mottaker fikk dette problemet hvis volumet på høyttaleren (til den som forårsaker ekkoet) var justert (for) høyt, i GSM-nettet.

Om dette gjelder i 3G-nettet er jeg litt usikker på. Har ikke testet/ fått klager på dette selv m.a.o.

Prøv å demp volumet på høyttaleren din med et strek om gangen under samtale, så spør du mottaker om ekkoet er bedre/borte underveis...  :)

8529331[/snapback]

Det var et godt tips, takk skal du ha. Det skal jeg prøve :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...