Marthe-Ma Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Man kan organisere musikken i mapper ja. Jeg la inn 7 album hvor alle var i hver sin mappe, og man kan velge hver av dem uten problemer. Det er ikke stort mer forsinkelse en på min Zen vision:m ved sangskifte heller. Det eneste som er litt uvant er at man ikke kan browse musikken uten å høre på sangene, men hvis jeg husker riktig så er det slik på alle billigere mp3 spillere. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Vil bare si at jeg fikk min idag! Må være den beste lyden fra en mp3-spiller jeg noen gang har hørt Genial den Basforsterker-funkjsonen. Myk og fin bass til hiphop, og stram og kraftig i rock Genialt rett og slett Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kjøpte meg Zen Stone Plus idag, lurer på kor lang tid eg må lade den fyrste gongen? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 3 timer.. det står på pakken Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Supert! Takker for svar. Og når du sier det, så ser eg at det står ja. Men eit spørsmål til: Kor får eg kjøpt slik etui med nøkkelring? Spaceworld & Telebutikken i bergen hadde ikkje. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Supert! Takker for svar. Og når du sier det, så ser eg at det står ja. Men eit spørsmål til: Kor får eg kjøpt slik etui med nøkkelring? Spaceworld & Telebutikken i bergen hadde ikkje. 9537274[/snapback] Kan også prøve elkjøp, expert eller datakjeden på laksevåg. Eller så kan du sjekke prisguiden: 53 kr Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Supert. Men, går det bussar til laksevåg? Vanskelig for ein "bonde i byen" å finne fram? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Supert. Men, går det bussar til laksevåg? Vanskelig for ein "bonde i byen" å finne fram? 9538557[/snapback] 71 Nipedal Men jeg vet ikke om de har det der. Men du kan jo sjekke www.datakjeden.no Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ahh, supert! Takker så meget SRD. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Ahh, supert! Takker så meget SRD. 9548665[/snapback] Bare hyggelig Tror kanskje også telebutikken på Galleriet også har, hvis de ikke har på datakjeden. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Vurderer veldig sterkt å kjøpe en pluss til dama til bursdagen hennes. Finnes det mulighet for belteklips på denne? Hvor kan det i såfall kjøpes? Er ikke værre enn at jeg kan kjøpe wristband, men tror det hadde passet bedre for henne med klips når hun trener. Er litt forelsket i denne spilleren selv, og har fryktelig lyst på en jeg og... Lenke til kommentar
SRD Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Vurderer veldig sterkt å kjøpe en pluss til dama til bursdagen hennes. Finnes det mulighet for belteklips på denne? Hvor kan det i såfall kjøpes? Er ikke værre enn at jeg kan kjøpe wristband, men tror det hadde passet bedre for henne med klips når hun trener. Er litt forelsket i denne spilleren selv, og har fryktelig lyst på en jeg og... 9549728[/snapback] Jeg er 99,9% sikker på at silicone skin til den spilleren har clips Nå er jeg 100% Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvordan blar man mellom mappene? Noen som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg tipper på at det er en funksjon som heter "skip folder" i menyen, tilsvarende den gamle Creative MuVo-serien. Merk tipper, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hold inne den runde knappen i midten i ca 3 sek, så trykker du SØK veldig lett når du kommer inn i det. Kan det utenat nå Lenke til kommentar
simsalabimmers Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hei! Har kjøpt zen stone plus, og den lader seg nå, i pcen. Noe jeg synes var utrolig irriterende, var at usb-ledningen gjorde slik at mp3-spilleren ble liggende opp ned, så man ikke ser displayet. Er det jeg som ikke har skjønt det, eller er det feil med denne, eller er det bare slik den er? takker for svar:) Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) hei!Har kjøpt zen stone plus, og den lader seg nå, i pcen. Noe jeg synes var utrolig irriterende, var at usb-ledningen gjorde slik at mp3-spilleren ble liggende opp ned, så man ikke ser displayet. Er det jeg som ikke har skjønt det, eller er det feil med denne, eller er det bare slik den er? takker for svar:) Den skal være sånn synes også at det er rart Endret 13. februar 2008 av jop91 Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ingen som harposted på lenge her jo... Jeg har ZEN Stone (ikke Plus) med TravelSound, og må si at jeg har lite å utsette! Bruker en annen spiller til musikk hovedsaklig, men denne med et minianlegg er en perfekt kombinasjon Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 De har helt horrible menyer, kjøp heller Clip! Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 De har helt horrible menyer, kjøp heller Clip! Antar du har testet Plus?... Jeg har Clip selv, og må innrømme at jeg mye heller bruker den enn Stone'en min. Clip har bedre lyd. Men den er også en del dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå