Gå til innhold

Creative Zen Stone og Zen Stone Plus tråden!

Anbefalte innlegg

Man kan organisere musikken i mapper ja. Jeg la inn 7 album hvor alle var i hver sin mappe, og man kan velge hver av dem uten problemer.

Det er ikke stort mer forsinkelse en på min Zen vision:m ved sangskifte heller.

Det eneste som er litt uvant er at man ikke kan browse musikken uten å høre på sangene, men hvis jeg husker riktig så er det slik på alle billigere mp3 spillere.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Supert! Takker for svar. :)

Og når du sier det, så ser eg at det står ja. :p

Men eit spørsmål til: Kor får eg kjøpt slik etui med nøkkelring? Spaceworld & Telebutikken i bergen hadde ikkje.

9537274[/snapback]

Kan også prøve elkjøp, expert eller datakjeden på laksevåg. Eller så kan du sjekke prisguiden:

53 kr

Lenke til kommentar

Vurderer veldig sterkt å kjøpe en pluss til dama til bursdagen hennes. Finnes det mulighet for belteklips på denne? Hvor kan det i såfall kjøpes? Er ikke værre enn at jeg kan kjøpe wristband, men tror det hadde passet bedre for henne med klips når hun trener. Er litt forelsket i denne spilleren selv, og har fryktelig lyst på en jeg og...

Lenke til kommentar
Vurderer veldig sterkt å kjøpe en pluss til dama til bursdagen hennes. Finnes det mulighet for belteklips på denne? Hvor kan det i såfall kjøpes? Er ikke værre enn at jeg kan kjøpe wristband, men tror det hadde passet bedre for henne med klips når hun trener. Er litt forelsket i denne spilleren selv, og har fryktelig lyst på en jeg og...

9549728[/snapback]

Jeg er 99,9% sikker på at silicone skin til den spilleren har clips :)

Nå er jeg 100% ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

hei!

Har kjøpt zen stone plus, og den lader seg nå, i pcen.

Noe jeg synes var utrolig irriterende, var at usb-ledningen gjorde slik at mp3-spilleren ble liggende opp ned, så man ikke ser displayet. Er det jeg som ikke har skjønt det, eller er det feil med denne, eller er det bare slik den er?

takker for svar:)

Lenke til kommentar
hei!

Har kjøpt zen stone plus, og den lader seg nå, i pcen.

Noe jeg synes var utrolig irriterende, var at usb-ledningen gjorde slik at mp3-spilleren ble liggende opp ned, så man ikke ser displayet. Er det jeg som ikke har skjønt det, eller er det feil med denne, eller er det bare slik den er?

takker for svar:)

Den skal være sånn :thumbup: synes også at det er rart :dontgetit:

Endret av jop91
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...