SRD Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Amobil.no har testet Creatie Zen Stone http://www.amobil.no/tester/mp3-spillere/c...zen_stone/41497 Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Virker som Creative ikke leverer Zen Stone Plus til Norge i det hele tatt? (Ja, jeg ser at PSdata visstnok har fått inn et lite parti sorte spillere, men alle andre opererer med "forventet på lager"-datoer som bare flytter seg framover i tid. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Virker som Creative ikke leverer Zen Stone Plus til Norge i det hele tatt? (Ja, jeg ser at PSdata visstnok har fått inn et lite parti sorte spillere, men alle andre opererer med "forventet på lager"-datoer som bare flytter seg framover i tid. Noen som vet hva som skjer? 9154825[/snapback] De selger Creative Zen Stone Plus på Expert i Bergen, så den har kommet til Norge Endret 29. juli 2007 av SRD Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kunne du fortelle hva den koster i butikk, om du har muligheten? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Kunne du fortelle hva den koster i butikk, om du har muligheten? 9165685[/snapback] Koster 599kr på Åsane Senter i Bergen. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kunne du fortelle hva den koster i butikk, om du har muligheten? 9165685[/snapback] Koster 599kr på Åsane Senter i Bergen. 9165959[/snapback] *Løpe* (HINT for de som ikke tok den, jeg bor i åsane ) Lenke til kommentar
handbook Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Zen Stone Plus, har den tastelås? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Zen Stone Plus, har den tastelås? 9184147[/snapback] Jeg er ikke helt sikker men jeg tror det. Skal kjøpe en snart og kan skjekke da Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Godt mulig at låsen er i menyen, ser ikke ut som det er noen knapp på utsiden. Slik var i hvertfall løsningen på de gamle MuVo-modellene. Lenke til kommentar
Nikko_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Godt mulig at låsen er i menyen, ser ikke ut som det er noen knapp på utsiden. Slik var i hvertfall løsningen på de gamle MuVo-modellene. 9186751[/snapback] Tastelåsen må settes på via menyen. Ikke en egen knapp. Dette er knot. Faktisk en av grunnene til at jeg leverte min zen stone plus i retur, i henhold til angreretten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Godt mulig at låsen er i menyen, ser ikke ut som det er noen knapp på utsiden. Slik var i hvertfall løsningen på de gamle MuVo-modellene. 9186751[/snapback] Tastelåsen må settes på via menyen. Ikke en egen knapp. Dette er knot. Faktisk en av grunnene til at jeg leverte min zen stone plus i retur, i henhold til angreretten. 9193701[/snapback] Hvilke andre grunner hadde du til å levere den tilbake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå har jeg hentet spilleren min (plus), og tester den ut nå.. litt knotete til å begynne med, skulle ønske bruksanvisningen var bedre. litt kjipt å ikke kunne navigere, men jeg venner meg vel til det. Batteriet lader dog på en merkelig måte. Står at den er fulladet, men når jeg slår den på er den bare 1/3 full. synd, men det gjør igrunn ingenting når jeg kan lade akkurat når det passer meg. Radioen funker mye bedre enn hva anythingbutipod.com skulle ha det til, forresten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Kan noen gi med link til en driver/oppdatering eller hva nå jeg trenger til min Zen V Plus 4GB? Har lett lenge etter en nå, men har ikke fått det til enda. I enhetsbehandling kommer den opp som et gult spørsmåls-tegn. Ble ekstra irritert når jeg så dette: Easy transferSimple drag and drop your data files between ZEN V Plus and your computer. No complicated or messy driver installations necessary. Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nå har jeg hentet spilleren min (plus), og tester den ut nå.. litt knotete til å begynne med, skulle ønske bruksanvisningen var bedre. litt kjipt å ikke kunne navigere, men jeg venner meg vel til det.[...] 9219751[/snapback] Hva mener du med at man ikke kan navigere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det triste er at mange ikke tar sjansen på noe annet en iPod, fordi de enten ikke tror at det finnes noe bedre eller så er de hjernevasket av applifiserte venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå har jeg hentet spilleren min (plus), og tester den ut nå.. litt knotete til å begynne med, skulle ønske bruksanvisningen var bedre. litt kjipt å ikke kunne navigere, men jeg venner meg vel til det.[...] 9219751[/snapback] Hva mener du med at man ikke kan navigere? 9231232[/snapback] navigere kan man selvsagt, jeg fant bare ikke det rette ordet. Det jeg mente er at man ikke kan browse "slik man kan på ipod". Det er jo det "alle" er vant med. Hat den noen dager nå, og er fremdeles fornøyd:) Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg lurte på om det såkalte Zen stone armband vil passe til Zen stone plus? http://images.europe.creative.com/iss/imag...d16581_1_61.jpg Er de to spillerne samme størrelse? Edit: Haha etter å ha brukt min øyne ser jeg jo at den ene vil jo være uten hull til skjermen. Jeg får nok kjøpe en til Stone plus tipper jeg. Endret 10. august 2007 av Marthe-Ma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ingen som vet hvordan jeg skal få koblet min Zen V Plus til pc-en? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) kjøpte zen stone plus igår, fin og liten kjekk sak, men jeg er skeptisk til LYDEN i den her :> høres innesperra ut, akkurat som det er en kompressor/limiter effekt på. skal teste litt og høre forskjell fra andre spillere. Endret 10. august 2007 av jagarock Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg er hittil meget fornøyd med min Zen stone plus. Jeg tror den vil oppfylle mine krav uten problemer (mine krav var en liten og lett spiller som er god å jogge med). Hvis jeg skal nevne noe negativt, så må det være at når jeg har spilt av mine sanger i shuffle modus, så syntes jeg ofte at jeg har fått de samme sangene om og om igjen. Ikke noe problem, men det er jo litt pussig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå