Gå til innhold

Creative Zen Stone og Zen Stone Plus tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Fikk en fake ipod shuffle i posten i dag, så da dropper jeg nok stone. Er faktisk brukbar lyd på faken, siukkert bedre enn orginalen, sitter sigmatel lydchip i den så det forklarer saken. dessuten, 600 (billigste skikkelige nettbutikk) for stone plus er alt for mye

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Synes den burde ha kommet i butikkene nå, reiser til Quartfestivalen om ti timer jo, vært fint med en zen stone plus i lomma før jeg sitter på toget i 14 timer :cool:

Lenke til kommentar

noen andre som har bestilt stone plus fra creative sin webshop? Jeg fikk oppringning av dhl i dag om at jeg skulle få den levert i morgen. i tillegg til frakten må jeg betale over 300 kr i moms! hva er det for noe tull? er det ikke 25% av varens kostnad jeg må fortolle?

Lenke til kommentar

Åja. Da ble det ikke en så billig mp3 spiller som jeg hadde tenkt meg. Når man bestiller fra utlandet har man vel ingen angrerett?

 

397 kroner ble det i toll avgifter.. Da kom min zen stone plus på over 1000kr. Anbefaler ingen å kjøpe fra creatives egen nettbutikk!

Endret av TT88
Lenke til kommentar

Noen som vet når Creative Zen Stone Plus kommer i norske nettbutikker?

Har inne en bestilling (gjort 29/6) på stretto.no, der de oppgav 10/7-2007 som forventet tid på lager, men nå ser jeg de oppgir 19/7-2007 istedet.

 

Noen som har fått tak i en slik noe annet sted enn på Creatives webshop?

 

 

 

TT88: Du har min dypeste medfølelse. Samme skjedde med noen T-skjorter jeg bestilte. ca 400kr for T-skjortene (inkl. frakt) + 100kr MVA + ca 100kr i gebyr (Posten) = 600kr. Det er jo et tillegg på 50%, ikke 25%!

En ting er jo MVA, det kan jeg leve med, men de fortollingsgebyrene som fraktselskapene tar i tillegg er jo ofte høyere enn selve MVA-beløpet på slike relativt rimelige varer. Skjønner ikke hvordan staten kan fortsette denne praksisen. Bort med fortollingsgebyret, sier nå jeg, finansier gebyrene fra MVA-potten som tas inn, jeg er sikker på at det er god fortjeneste på de "gebyrene".

Endret av Sarge
Lenke til kommentar

PSData og MPX får inn nå den 11/7 ifølge dem selv. Noe dyrere enn noen andre oppførsler på nettbutikkene, men jeg betaler heller litt ekstra for å få den tidligere.

 

Kjøper den til en venn som skal flytte til utlandet, tror han vil være glad å ha noe å høre på når han sitter på flyet :)

Lenke til kommentar
PSData og MPX får inn nå den 11/7 ifølge dem selv. Noe dyrere enn noen andre oppførsler på nettbutikkene, men jeg betaler heller litt ekstra for å få den tidligere.

Såvidt jeg kan se har ikke MPX.no Creative Zen Stone Plus i sitt sortiment...

Lenke til kommentar

hvorfor står det video, sikkert ikke i butikkene før august.

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=76723

 

psdata: Lager: Ubekreftet 25.07.2007

 

cdon: » Varen er beregnet å komme på lager: 13-07-2007

 

techlife: Ikke på lager ETA: 23.07.2007

 

mshop: Antatt: 23/07-2007

 

 

skulle trodd de skulle oppfinne varen først.

 

ja og tilbake, hvorfor står det oppført video?

 

ordet ipod gjør meg syk, tenk å bruke itunes hver gang, i framtiden skal det blir sporing og sperring i itunes, dette er ikke noe jeg kan bekrefte. alikevel. har sett ut dette produktet zen stone plus som det unike. håper det holder.

 

ikke mye som skal til, lithium battery, display, skip folders, tåle litt juling. som sagt er det 2gb som holder til en arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Jeg var på ferietur til Gøteborg i forrige uke. Der selger dem Creative Stone Plus i butikkene.

 

Merkelig trege Norge er..

 

Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte en slik i Sverige.

9083666[/snapback]

Nå er den på lager i Norge også Link

9089081[/snapback]

Ingen har Zen Stone Plus på lager i Norge ennå. Jeg går ut i fra du refererer til pixmania, men dem holder til i Frankrike.

 

Lang levering, moms, toll og tull blir det hvis man bestiller fra dem. Leste om mange dårlige erfaringer hos den webshopen.

Lenke til kommentar

595 + 76 i frakt for Zen Stone Plus svart på psdata.no

 

Og dem har 32 på lager :)

 

Hva synes herrefolket om denne prisen? Frister med en til Stone, bare med skjerm og mer minne :)

 

Og da var den bestilt :-)

 

Edit: da var spilleren mottatt og ligger til lading. Update kommer.

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...