supermons Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fikk en pm om jeg kunne skrive mer om spillern, så får nesten gjøre det Bruk: Den er veldig lett og bruke, trenger ikke se på den lengre for å vite nøyaktig hva jeg trykker på og hvordan den reagerer på det. Har god oversikt over musikken og mappene (mentalt altså) siden det ikke er skjerm på den. Men så har ikke jeg fyllt den til randen enda.. Var forresten lett å koble til PC (win XP) og Creative sitt program så ut til å funke bra også.. Prøvde det bare såvidt.. Lyd: Liten klikkelyd når du skifter sang og dårlig headset som følger med. Jeg kobla til mine ScullCandy Icon etter 2 minutter med orginalheadset, og er storfornøyd. Kan definitivt spille høyt nok! Så også at du kan sette passordbeskyttet maxvolum hvis du bruker Creative sin software (jeg gidder ikke, men kul funksjon). Kan virke som den er vanskelig å spille skikkelig lavt med (på senga fr.eks), men den er vel ikke lagd for det heller? Looks: Fikk nok oppmerksomhet hos jentene på jobben iallefall.. Er skikkelig liten og kul! Kan lukke hånda helt rundt den, og passer godt i bukselommer og hettegenserlommer. Fordel å koble den til stort headset så du ikke roter den bort Fryktet at den kunne se "billig" ut, men ser shiny ut.. Pris: Nevnte prisen for en på jobben, og da trodde han automatisk det var et billig dritmerke.. Jeg sa det var Creative, og han ble overrasket. Så prisen er ikke noe å klage på iallefall En ganske ukritisk rapport fra en fornøyd Zen Stone-eier.. Har den i sort forresten, var eneste som var inne der jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har du mulighet til å teste lyden mot en litt dyrere type spiller, f.eks. en iPod, Vision:M e.l.? Er litt interessert i om lydkvaliteten er god, ihvertfall i forhold til pris. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Fikk en musikknerd jeg kjenner (som har en Ipod) til å høre på den, og han synes det var god lyd. Men det var med Scullcandy-headsetet mitt.. Det er desverre det beste svaret jeg har.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 hvor kjøpte du den? så den i skapet på spåaceworld, men nettbutikkene har ikke på lager btw, review: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...tone-review.php Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Det er desverre det beste svaret jeg har.. 8706129[/snapback] Mer enn godt nok det. Anything but iPod-testen kommenterte også lydkvaliteten, og om den er omtrent like godt som den er på andre spillere i Zen-serien, er det neppe noe å bekymre seg over. Nesten fristende kjøp, hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en MP3-spiller for en slikk og ingenting fra Kina til nettopp slik bruk (Dealextreme.com, koster 60kr og bruker SD/MMC-kort). Den har dog ikke noen lydkvalitet å juble for, høres ut som hodetelefoner med et håndkle mellom. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) hvor kjøpte du den? så den i skapet på spåaceworld, men nettbutikkene har ikke på lager Netshop.no har den på lager (i Sandefjord), gikk inn og bestilte den på netshoposlo.no, så tok de seg av frakten slik at jeg kunne hente den her i Oslo Var det dyreste stedet, men slapp frakt og fikk den fortere enn hvis jeg hadde bestilt fra psdata eller noe sånt med en uke i ventetid pluss frakttid (og kostnader). Ser de har den på multicom og databasen.no også.. Da jeg stakk innom Spaceworld på Bryn-senteret for en uke siden sa de at de ikke hadde den på bestillingslistene engang.. Endret 26. mai 2007 av monsse Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) heh ikke glem at apple kopierte mobiblu først, bare uten skjerm skal ha meg en slik en, og nøkkelringveska. 8540505[/snapback] Synes det er kjempe bra at folk kjøper andre mp3-spillere enn Ipod! Forsett med det. Tror spiller kommer på lager rundt 18. mai! 8541263[/snapback] hvorfor i helvette bryr du deg? hva er vitsen med å ta parti?! bryr du deg virkelig om hvor musikken folk pakker inn i ørene kommer fra? edit: ble litt sur og overreagerte litt, men hater når folk driver på slik! Endret 26. mai 2007 av naits360 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) heh ikke glem at apple kopierte mobiblu først, bare uten skjerm skal ha meg en slik en, og nøkkelringveska. 8540505[/snapback] Synes det er kjempe bra at folk kjøper andre mp3-spillere enn Ipod! Forsett med det. Tror spiller kommer på lager rundt 18. mai! 8541263[/snapback] hvorfor i helvette bryr du deg? hva er vitsen med å ta parti?! bryr du deg virkelig om hvor musikken folk pakker inn i ørene kommer fra? edit: ble litt sur og overreagerte litt, men hater når folk driver på slik! 8709542[/snapback] Ok, tror jeg skjønner. Jeg har blitt sur på apple siden (eller alle de som kjøper iPod) siden de kjøper design og ikke de beste produktet. Riktig nok er ikke Creative alltid best og iPod er ikke dårlig heller. Men er jo veldig dumt at Creative måtte begynne å selge sin Vision:M uten lader for å få en pris som var under iPod, når en Vision:m er bedre tenknisk. Men jeg er også enig med deg at det er dumt å kun kjøpe et merke bare fordi det er det merket. Og det er en av grunnene til at jeg laget denne tråden, for å vise at det finnes andre mp3-spillere enn iPod. Har forresten oppdatert første post. Tusen takk Monsse Endret 26. mai 2007 av SRD Lenke til kommentar
supermons Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Har forresten oppdatert første post. Tusen takk Monsse Null problem Lenke til kommentar
ehellabe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn. Var jo alvorlig billig. Einar Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe en sånn. Var jo alvorlig billig. Einar 8723060[/snapback] det har vell noe med prisen på shuffel å gjøre. skriv ipod på noe og det selger, men ingen av disse spillerne har skjerm! Lenke til kommentar
SRD Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 For de som ikke har sett det så har spilleren kommet i noen av netbutikkene nå. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle velge iPod shuffle foran Zen Stone. Den eneste grunnen jeg kan komme på er "fordi alle vennene mine har en iPod, og jeg vil også være kul" Men sånn seriøst, hvorfor skulle noen velge Shuffle? Jeg blir bare så fortvilet over at Apple selger så ufattelig mye, selv om Creative lager mye bedre og billigere produkter, som slår Apple på alle områder. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Les test, ser visst ut som om den eneste argumentet for creative er prisen. Og som dere vet så koster design. http://www.dinside.no/php/art.php?id=383393 Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ble litt betenkt her når jeg så at Stone ble slått av Shuffle'n på lyd. iPod Shuffle har jeg prøvd (med skikkelige headsett (Grado 80)), og den låt vesentlig dårligere enn iPoden min (iPod Video 60gb). Lenke til kommentar
SRD Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ble litt betenkt her når jeg så at Stone ble slått av Shuffle'n på lyd. iPod Shuffle har jeg prøvd (med skikkelige headsett (Grado 80)), og den låt vesentlig dårligere enn iPoden min (iPod Video 60gb). 8746559[/snapback] De ser også litt mer sofistikerte ut. Lyden derimot, er bedre i iPod-pluggene. Den er mer balansert og har en litt bedre og mer behagelig diskant enn pluggene som følger med Stone. For spillerne i seg selv produserer lyd som absolutt er sammenlignbar, og i blindtesten var det ikke mulig for oss å skille dem - med like øreplugger og hodetelefoner. Begge har maksvolum som er overraskende høyt, og det er faktisk iPod Shuffle som er i stand til å spille aller høyest (så det gjør direkte vondt i ørene). Ser ut som om Zen stone scorer lavere pga øreproppene. Har oppdatert første post. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ble faktisk overrasket over at ipoden hadde bedre batterikapasitet med tanke på hvor liten den er og hvor mye kjeft apple har fått for å ha dårlig batterikapasitet på sine spillere. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som vet om noe sted som har den rosa zen stone på lager? evt. får det snart? Har sett gjennom prisguiden, men finner ikke noen der. Takk Lenke til kommentar
SRD Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Noen som vet om noe sted som har den rosa zen stone på lager? evt. får det snart? Har sett gjennom prisguiden, men finner ikke noen der. Takk 8767036[/snapback] Creative Norge Velg Rosa oppe til venstre. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Noen som har prøvd å bestille derifra? Vil nødig måtte betale moms + toll siden de sender fra irland.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå