Anathema Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ah, endelig noe som passer lommeboka mi, som samtidig ikke ser ut til å være av elendig kvalitet. Gleder meg stort til denne kommer i butikkene! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Syntes Shuffle er penere, blir litt metall mot plastikk, og jeg liker faktisk hvordan Shuffle leker med iTunes. Gjør det for eksempel mye enklere å legge inn 200 mest spilte eller tilfeldig utvalg. Kan den brukes med Mac OSX? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Om OSX klarer å behandle den som en vanlig ekstern disk, og spilleren er formatert med FAT32, går det nok fint. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Syntes Shuffle er penere, blir litt metall mot plastikk, og jeg liker faktisk hvordan Shuffle leker med iTunes. Gjør det for eksempel mye enklere å legge inn 200 mest spilte eller tilfeldig utvalg. Kan den brukes med Mac OSX? 8553441[/snapback] Kan jo synkronisere Zen Stone med WMP eller Winamp og der kan du få inn de mest spilte sangene, høyest rating osv... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Å, da er det ikke så gæli alikvel da, hvertfall ikke for "ikke-iTunes-brukere". Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mediamonkey er også fin for musikkorganisering og har støtte for en rekke MP3-spillere samt lagringsformatet brukt her. At iTunes ikke virker opp mot dette produktet sier for meg mer om iTunes enn om Zen Stone. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet dato når denne spilleren kommer i butikkene? Har oppdatert første post en del ganger. Ps. Jeg har tenkt å kjøpe Zen stone når den kommer ut, og da har jeg også tenkt å skrive en test/omtale av denne spilleren hvis dere ønsker det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nærmeste uken ifølge forhandlerne https://prisguiden.no/product.php?product_id=73431 Blir sendt fra Irland idag el imorgen. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Zen Stone koster bare koster bare 279kr på mShop! Endret 11. mai 2007 av SRD Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er jo ikke så ille da Høres ut som om man får mye for pengene her. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Har oppdatert første post litt, og jeg har sjekket prisguiden der står det at den kommer på lager i løpet av 4 til 7 dager! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Zen Stone koster bare koster bare 279kr på mShop! 8583479[/snapback] Til forskjell fra Ipod shuffles 595 kroner. Men du kan vel ikke bruke itunes på creativen Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Stygg, men billig er den jo. Forstår dog ikke poenget med en spiller uten display... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Så lenge markedet er der, og ingen tvinger deg til å kjøpe den, hva så? Creative har allerede spillere med display, og det er garantert noen som ikke har bruk for noe annet enn en sak som spiller musikk, og lite mer. Selv har jeg en spiller med fastminne i tillegg til en diger harddisk-basert klump, og i såfall kunne denne spilleren vært egnet som alternativ spiller om man trenger e.l. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Liek holy shit. Må ha en slik til de dagene jeg iPod ikke funker. Btw litt morsom ironi at bildet av iPod-killeren er redigert i Mac-Photoshop(høyreklikk på bilde/egenskaper) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er det bare jeg som ikke får opp det? Har prøvd med Opera og IE7. Har du en plugin som viser mere info om bildet kanskje? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Er det bare jeg som ikke får opp det? Har prøvd med Opera og IE7.Har du en plugin som viser mere info om bildet kanskje? 8666150[/snapback] Samme her. Bruker Firefox, og jeg ser ingenting om Mac-Photoshop. jaja. Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ser det fint men bildet er av enorm størrelse. Så man får uansett ikke sett hele. Selv på min skjerm med 1920x1200 oppløsning. Lenke til kommentar
supermons Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nå er min Zen Stone fulladet, blir morro å sjekke den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå