khvm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hello people! Har planer om å gå til innkjøp av en BMW Z3 nå mot sommeren, rett og slett fordi den er en cabriolet og er relativt OK i pris. Noen som har erfaringer eller innvendinger å komme med verørende denne bilen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 den er femi kjøp heller en mandig cabriolet.. noe ala Audi de er billigere i drift i tillegg! Lenke til kommentar
khvm Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 den er femi kjøp heller en mandig cabriolet.. noe ala Audi de er billigere i drift i tillegg! 8527587[/snapback] Vel... Femi blir vel litt feil å kalle den? He he... En audi er nok ikke attraktivt, da de eneste som er potensielle vil være TT og A4. TT'en er dyr i forhold til årsmod. og kmstand. Når det gjelder A4'en, så er jeg ikke interessert i den gamle, men da vil valget falle på den nyere (2001-). Og denne koster jo skjorta... Lenke til kommentar
diss Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sett noen menn kjøre rundt i Z3, jeg kan ikke noe for det, men jeg får rett og slett trangen til å le Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sett noen menn kjøre rundt i Z3, jeg kan ikke noe for det, men jeg får rett og slett trangen til å le 8528047[/snapback] Er faktisk enig. Alltid vært fan av BMW, men Z3 synes jeg er noe av værste som har kommet fra Bayerische Motoren Werke. Ble et megaløft med Z4. Lenke til kommentar
diss Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har sett noen menn kjøre rundt i Z3, jeg kan ikke noe for det, men jeg får rett og slett trangen til å le 8528047[/snapback] Er faktisk enig. Alltid vært fan av BMW, men Z3 synes jeg er noe av værste som har kommet fra Bayerische Motoren Werke. Ble et megaløft med Z4. 8528254[/snapback] Enig, Z4 var et kjempeløft. Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva med en Mercedes-Benz SLK da? Synes de er litt finere, og prisen er ikke så gal heller. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Helt enig, Z3 er tidenes mest femi/homsete bil, det finnes ikke mange biler med et dårligere image enn den. SLK er ikke veldig macho den heller, men den er hakket bedre, hadde heller kjøpt den Lenke til kommentar
diss Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Med med en MG eller litt eldre Mazda Mx-5 ? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Helt enig, Z3 er tidenes mest femi/homsete bil, det finnes ikke mange biler med et dårligere image enn den. SLK er ikke veldig macho den heller, men den er hakket bedre, hadde heller kjøpt den 8529688[/snapback] Snakker vi VW Beatle her eller? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Mercedes W124 Cab... 8530681[/snapback] hehe, Z3 er en morsom bil, er ikke det tøffeste du får tak i neu. Da er faktisk MX-5 mer mandig Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hva med denne? Her er det ikke spørsmål og hva det koster, men hvor hetro du er... hehe Hva med Z3 Coupe da? eller er den også for bøgete? Endret 3. mai 2007 av EvilDick Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Du mener vel M coupe 8533970[/snapback] Det er forskjell på m coupe og z3 coupe. Spesielt bak. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Med med en MG eller litt eldre Mazda Mx-5 ? 8530512[/snapback] Både BMW Z3 og Mazda Mx-5 har utpreget femi preg (dessverre for MX5, for den er veldig digg å kjøre...). Så og si "alle" jeg kjenner mener Z3 er en damebil Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 MGF er jo en kul bil. Er jo midtmotor og greier Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) MGF er jo en kul bil. Er jo midtmotor og greier 8534014[/snapback] Morsom bil å kjøre ihvertfall. Men kvaliteten er kanskje ikke allverden. Ville i så fall ha satsa på noe av nyere dato. Ikke akkurat noen vinterbil. Sånn sett er nok Z3 er sikrere valg. Lettere å få solgt igjen også. Men den ultimate roadster'n, som ikke koster skjorta, er jo Lotus Elise. Ikke mange biler i den prisklassen som matcher denne hva sportslighet og kjøreegenskaper angår. Pantera Endret 4. mai 2007 av Pantera Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg tror ikke helt en C6 Convertible er noe for en som planlegger kjøp av en godt brukt Z3. Pris, i bunn og grunn. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 har dere så liten tiss at dere trenger penisforlengere? neida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå