Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva feiler komplett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å ta kontakt med dem? Trodde det var det enkleste.

8528145[/snapback]

Gjort pr. mail, ikke et pip foruten autosvar. Får prøve å ringe.

Det enkleste hadde forsåvidt vært om noen hadde kunnet bekrefte/avkrefte at komplett brukte lang tid på å sende ut konfigurerte ordre.

Lenke til kommentar
Hva med å ta kontakt med dem? Trodde det var det enkleste.

8528145[/snapback]

Gjort pr. mail, ikke et pip foruten autosvar. Får prøve å ringe.

Det enkleste hadde forsåvidt vært om noen hadde kunnet bekrefte/avkrefte at komplett brukte lang tid på å sende ut konfigurerte ordre.

8528223[/snapback]

Ved kontakt pr mail har det ikkje tatt meir enn 1-2 dager før svaret kom. Som regel 1 dag.

Bestillt 2 stk komplett pcar. og har tatt ca 4 dager frå bestilling til pcn vart sendt. Dog 6 månder sidan dette. Ring og spør, så får du sikkert svar.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt rundt 10 PC-er fra dem de siste tre årene (jobb og privat). Komplett er vanligvis raske til å levere. En "skreddersydd" PC pleide å ta ca en uke, men det har tatt litt lenger tid det siste halvåret. Det hjelper ofte å mase litt. :cool:

Lenke til kommentar

Mulig at pcer merka som "oppkrav" havner bakerst i køen.

Fikk svar omtrent som følger:

"Denne er det nok litt leveringstid på. Vi bygger nå maskiner som er bestillt den 26(!) (Pussig nok datoen jeg bestilte min) Og normalt er det en produksjonstid på 3-5 dager. Det kan jo være at de klarer å jobbe inn noen dager raskt og da blir leveringstiden kortere."

"Noe estimat angående når ordren min blir levert"

"Nei, ikke nøyaktig desverre, de neste dagene"

Lenke til kommentar
Mulig at pcer merka som "oppkrav" havner bakerst i køen.

Fikk svar omtrent som følger:

"Denne er det nok litt leveringstid på. Vi bygger nå maskiner som er bestillt den 26(!) (Pussig nok datoen jeg bestilte min) Og normalt er det en produksjonstid på 3-5 dager. Det kan jo være at de klarer å jobbe inn noen dager raskt og da blir leveringstiden kortere."

"Noe estimat angående når ordren min blir levert"

"Nei, ikke nøyaktig desverre, de neste dagene"

8528339[/snapback]

Bestilte den 27, og de har ende ikke begynt å bygge min. De sa til meg at de ligger ett par dager etter produksjonsplan. Jeg begynner å bli ganske lei for å være ærlig, da jeg hadde sett for meg raskere levering. Desverre kan vi ikke gjøre noe med dette, og må smøre oss med tålmodighet.

Edit: Jeg sendte mail til: [email protected] og fikk svar ti minutter etter. Hadde en lang samtale. Min pc er forresten forhåndsbetalt, så det tar nok like lang tid uansett.

Endret av CfChrismo
Lenke til kommentar
Er en uke siden jeg bestilte den nye pc'en min derfra, og fortsatt står ordren som "åpen", uten noen form for sendingsbekreftelse.

Er dette vanlig? :mad:

8527535[/snapback]

Vel, hvis du har bestillt den i deler og du skal ha dem til å bygge den for deg, så kan det ta litt tid ja, men hvis ikke, så er det nok pga. de ligger en del bak på ordrene pga. noe styr på lageret eller noe sånt. Har snakket med dem.

Lenke til kommentar

Bestilte den 27, og de har ende ikke begynt å bygge min. De sa til meg at de ligger ett par dager etter produksjonsplan. Jeg begynner å bli ganske lei for å være ærlig, da jeg hadde sett for meg raskere levering. Desverre kan vi ikke gjøre noe med dette, og må smøre oss med tålmodighet.

Edit: Jeg sendte mail til: [email protected] og fikk svar ti minutter etter. Hadde en lang samtale. Min pc er forresten forhåndsbetalt, så det tar nok like lang tid uansett.

8529060[/snapback]

Eneste positive er at komponentene går ned i pris samtidig som at man venter, pc'en min er nå hundre kroner billigere enn det den var da jeg plasserte ordren:D

Lenke til kommentar

8529060[/snapback]

Eneste positive er at komponentene går ned i pris samtidig som at man venter, pc'en min er nå hundre kroner billigere enn det den var da jeg plasserte ordren:D

8529263[/snapback]

Om prisene blir høyere er det jo latterlig om den blir dyrere...

Lenke til kommentar

8529060[/snapback]

8529263[/snapback]

Om prisene blir høyere er det jo latterlig om den blir dyrere...

8534909[/snapback]

Tror ikke de kan skru den opp, gitt at beløpet er bekreftet. I allefall om du forhåndsbetaler må de godkjenne prisen du kjøpte greia for, og holde seg til den. At de trenger en uke på å levere er deres problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...