khvm Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Heisann folkens! Har lenge hatt store planer om å gå til innkjøp av min egen lille båt, men har for lite kunnskap om båtmerker etc. Derfor spør jeg dere om dere ikke har en båt dere kan anbefale meg å kjøpe. Jeg er 20 år gammel, og er fortrinnsvis på utkikk etter en liten "racer" til makspris 50 000,- Noe lignende Hydrolift X-17 hadde vært kurrant. På den annen side, lurer jeg samtidig på om det heller lønner seg å gå til innkjøp av en båt med kabin, ettersom lengre turer vil forekomme. Er seilbåt mer ideelt, da f.eks? Setter utrolig stor pris på svar og innvendinger, folkens! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hvis du vil ha en båt med kabin må du vel kanskje heve prisen en god del X-17 begynner jo på rundt 100 000 så den er vel også litt over ditt budsjett Lenke til kommentar
Gjest medlem-122015 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Kjøp speedbåten Hurricane 470. Tror den passer for deg akkurat sånn som den gjør for meg Du får den fra 20k til 60k. Endret 3. mai 2007 av medlem-122015 Lenke til kommentar
khvm Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Kjøp speedbåten Hurricane 470. Tror den passer for deg akkurat sånn som den gjør for meg Du får den fra 20k til 60k. 8530114[/snapback] jeg tenkte heller på en seilbåt i prisklassen 20-50 000,- Noen som har noen råd og tips om hvilke merker, og lengde osv jeg burde prioritere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå