Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Som emnetittelen sier vil jeg gjerne ha tak i ett program som ripper en DVD-Film jeg har stående i DVD-Drevet på PC'en til ett valgfritt format (AVI/DivX/WMV) (skal legge over en del filmer til PC'en slik at jeg kan se de fra Xbox 360'en min uten å måtte putte inn noen DVD) Har søkt igjennom forumet, men finner bare programmer som kopierer selve innholdet på DVD Platen og "etterlater" seg to mapper med masse filer. Jeg vil ha ett program som rett og slett ripper selve filmen på DVD platen og lagrer i en AVI/WMV/Whatever fil på "ikke-for-mange-GB" størrelse. SLik som f.eks programmet WinAVI funker med vanlige videofiler vil jeg gjerne ha ett program som gjør det samme med DVD plater. Er det noen slike enkle programmer? (Hvis noen skjønte hva jeg mente) Lenke til kommentar
josephseto Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du vil altså ha en program som ripper dvd'n til en .avi fil? Har ikke så peiling på dette selv, men gjore det én gang for leeeenge siden. Tror du kan finne noen gode programmer ved torrentsøk. "DVD RIPPER" Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Prøv med DVDx, eventuelt framgangsmåten Zappza skildrer i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå