H1rik1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Jeg her en film her på pcen så har jeg filen med norsk tekst til samme film hvordan tar jeg den på filmen? Endret 3. mai 2007 av H1rik1 Lenke til kommentar
H1rik1 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg her en film her på pcen så har jeg filen med norsk tekst til samme film hvordan tar jeg den på filmen? 8527332[/snapback] Vet ikke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Tråden stenges for feilposting, denne høyrer heime i Programvare. Eg vil og minne om retningslinjene våre når det gjeld piratkopiering. Det er ikkje nevnt noko ulovleg i denne tråden, men den minnar stygt om det. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg