fatalicus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Full topic: Application Template dukker ikke opp i Windows Sharepoint Service 3.0 Hei! Sitter her og prøver å få igang en nogen lunde duganes Sharepoint server til oss IKT-admins på skolen her. I den sammenheng så tenkte jeg at ejg skulle få inn et HelpDesk system i sharepointen. Lastet derfor ned HelpDesk Application Template fra Microsoft. Jeg har fulgt innstrukjonene for å legge inn ApplicationTemplateCore.wsp (lastet selvfølgelig ned denne også) og la deretter inn HelpDesk.wsp etter det. Hvis jeg forsto innstruksjonene riktig så skulle denne templaten nå dukke opp under Områdehandlinger -> Innstillinger for Webomtråde -> Områder og Arbeidsområder -> Opprett. Der skulle den da havne i en egen fane i feltet for maler. Men når jeg går ditt så ligger bare de som følger med standar (kategoriene Samarbeid og Møter) Har også restartet IIS og prøvd å restarte hele serveren, uten at det hadde noe å si. Det jeg lurte på, er om jeg har gjort noe feil, eller om jeg ser på feil sted? Eller fungerer rett og slett ikke disse templatene slik de skal? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå