abrakadabri Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Håper noen kan gi meg noen korte tilbakemeldinger - har nemlig bestilt et XFX 8500 skjermkorte - er det dårlig i forhold til prisen eller helt OK? Koster 849,- Fant bare en test av 8500 GT og det fikk greie/gode tilbakemeldinger. Spiller knapt, men bruker pc til video, Windows etc. - installerer snart Vista. Kortet er følgende: XFX 8500 GT Takker for feedback Endret 3. mai 2007 av abrakadabri Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spiller knapt, men bruker pc til video, Windows etc. - installerer snart Vista. 8527120[/snapback] Det godt valg til din bruk. 8500/8600-serien er meget gode til video... Skal selv ha ett pasivt 8500GT kort i min HTPC... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Passivt FTW Vel, jeg bruker fortsatt min moddete Xbox til HTPC. Det funker fett til alt jeg trenger den til, bortsett fra at jeg ikke kan koble kabelTV gjennom den da, og derfor har jeg ikke finesser som TV opptak etc. Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Hæ? Tok ikke helt hva du mente her christoper.... Du mener altså at et 8500GT er bra til den prisen, det jeg har kjøpt? Men selv elsker du vifteløst..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå