LarZen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Emnetittel sier det meste ville jeg tro. Virker det og er alt som det hadde vært om du spilte det på PS2? Altså filmklipp osv alt er der? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Sweeeet! Da er det jo bare å løpe å kjøpe, takker for infoen Bromlexl! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Til senere spørsmål anbefaler jeg å ta en titt her for å finne ut om det virker. Lurer du om det finnes flere versjoner(produktnummer) av f.eks. God of War enn de som er listet opp her så kan du gå inn her. Endret 3. mai 2007 av Nimrad Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Spiller GOW2 på PS3 og har ikke hatt noe problemer med det. Så ikke nøl med å kjøpe spillet om du har PS3. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eneste jeg har funnet som ett problem, er at hvis du har Special Edition så funker ikke bonus dvden virker det som. Har satt den inni flere ganger uten at den vil loade. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hmm...har SE jeg også, men har ikke hatt tid til å sjekke det ut enda. Kjipt hvis det ikke går da:/ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eneste jeg har funnet som ett problem, er at hvis du har Special Edition så funker ikke bonus dvden virker det som. Har satt den inni flere ganger uten at den vil loade. 8530196[/snapback] Jo det gjør den. Kanskje ikke på din. Men virker veldig bra på min. Ikke noe å si på det. GOW2 fynker perfekt. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Godt å høre/lese Ble litt redd der, men skal sjekke det ut i kveld...for da skal det bli slakting med Kratos. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er ikke alle God of War 2 'special edition'? Jeg mener går det ann å kjøpe det, uten bonus DVD til billigere pris? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 stemmer det at GOW2 kjører høyere oppløsning på PS3? Mener jeg leste det et sted... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har hørt at det blir lagt på antialiasing når du kjører det på PS3, men vet ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har hørt at det blir lagt på antialiasing når du kjører det på PS3, men vet ikke om det stemmer. 8543493[/snapback] Kan nok både avkrefte dette og at det kjører høyere oppløsning. PÅ US versjonen var det mulighet for "HD" men det ble tatt bort på den europeiske pga språk osv. Det blir ikke lagt på noe antialiasing på PS3. For det var ganske så jaggi når jeg spilte det. Men det så fremdeles veldig bra ut. Litt bumpmapping og høyres texturer og det kunne like så godt vært et PS3 spill. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Men det er større oppløsning hvis du har Europeisk PS3, God of War 2 skal være best på PAL maskiner og overgå GOW 2 US HD Mode. Men fatter ikke at bonus dvden funker til resten, den nekter å lese her. Det er bare en DVD Video plate men pcen nekter å lese den også. Tydeligvis defekt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bildet blir fucka synes jeg, har HDMI-kabel men heldigvis har jeg gammel 21" Philips crttv. God Of War 2 eier :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå