EinarEriksen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 De fleste av oss klarer ikke å huske fem av telefonnumrene til venner og bekjente. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Da hører jeg til minoriteten. Jippi! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg husker vel 3 mobilnummer (mitt eget er ikke inkludert), og 2 av de er til foreldrene mine, og det siste er ikke i bruk lengre. Men nummer til fasttelefon husker jeg lett, men det har vel noe med at de fleste fasttelefonene jeg ringer til befinner seg i komunen, og dermed har samme rettningsnummer. Ergo færre tall å huske. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg husker ikke så mange telefonnr. blir nok 3-4 eller noe slik, men tar en med fasttelefon så husker jeg flere her også hehe Selv synkroniserer jeg telefonen med datamaskinene mine, eller synker med en maskin, men synker maskinene mot hverandre, altså i dag har jeg 3 kopier av adresseboken..., det kaller jeg backup:P Lenke til kommentar
Fredric Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hm, husker i alle fall 50 av nummera eg har lagra på telefonen min, så eg høyrer definitivt til minoriteten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg husker bare 4 jeg.. alltid vært de fire.. MItt eget, mor og stefar sitt og en kompis av meg... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Husker da jeg var mindre. Da husket jeg flere nurme, men det var jo før jeg fikk mobil. Likevel har jeg glemt mange numre fordi de ligger i telefon-boken og ikke i hodet. Det er liksom ikke nødvendig å huske dem, selv en skulle gjerne ønske at man husket numrene når man stod uten mobil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser ingen grunn til å gå rundt å hugse ein masse nummer når alt blir lagra på mobiltelefonen. Går den i grus har du 1881, Gule Sider osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg