xxm0rtyque Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hallo.! Noen som vet om ett greit virusprogram til Windows Vista? -Fungerer McAfee greit? Endret 3. mai 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du må ha en vistakompatibel AV, personelig brukte jeg Symantec.Antivirus.Corporate.Edition.v10.2.298 , den fungerte feilfritt. Bruker ikke Vista lenger siden den ikke tåler noen clocking -_- Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg bruker Grisoft AVG Free. Det funker veldig bra. Nets: Får du klokket lengre på XP enn på Vista. CPU eller annet? Hvor stor forskjell er det? Hos meg har klokking funket ganske bra i Vista. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nod32 fungerer også bra. 8528176[/snapback] Om NOD32 fungerer bra, så ville jeg ha anbefalt det. Lite ressurskrevende program som oppdaterer seg jevnlig samt fjerner virus. Det følger dog ingen brannmur med til det, så dermed anbefaler jeg enten Comodo Personal Firewall Pro eller Zone Alarm. http://www.matousec.com/projects/windows-p...sts-results.php Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nod32 fungerer også bra. 8528176[/snapback] Om NOD32 fungerer bra, så ville jeg ha anbefalt det. Lite ressurskrevende program som oppdaterer seg jevnlig samt fjerner virus. Det følger dog ingen brannmur med til det, så dermed anbefaler jeg enten Comodo Personal Firewall Pro eller Zone Alarm. http://www.matousec.com/projects/windows-p...sts-results.php 8528243[/snapback] Comodo er ikke tilgjengelig for Vista enda (sist jeg sjekket). Win Firewall fungerer ok i Vista. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Okey, var bra du rettet det, siden det tenke jeg ikke på. Da er nok Windows Firewall et ok valg for tiden. Endret 3. mai 2007 av MacGyver007 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Dette er diskutert om og om og om og om og om og om igjen, først kan du kikke litt i Den store sikkerhetsguiden, er du framleis rådvill så finn du søkemotoren vår i menyen. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg