Evil-Duck Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Når jeg har på choken så dauer hele sykkelen , klarer ikke dra den lenger en til 6K og slipper jeg gassen stoppern. 8594598[/snapback] Fixed. Men er sykkelen spesiell kald da? 8594612[/snapback] har testa det i dagmorgen når sykkelen hadde stått hele natta , og testa etter å kjørt halltimes tid . med samme resultat . Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) bytt plugg Evil - du har drept den. Skru opp pluggen og se på den, jeg gjetter at den er dyp svart - oljelignende. LEste ikke alt : Gi mer luft ! Prøv å ta av luft filter koblingen ! Endret 12. mai 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prøv med en større dyse da, høres ut som motoren får for lite bensin, slik at den bare får bensin i rykk. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 bytt plugg Evil - du har drept den.Skru opp pluggen og se på den, jeg gjetter at den er dyp svart - oljelignende. LEste ikke alt : Gi mer luft ! Prøv å ta av luft filter koblingen ! 8594921[/snapback] ok skal prøve det . Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Dette var virkelig fint å vite Da er det bare et siste spm som gjenstår: Hvor får jeg tak i et sånt 52 drev, billigst mulig, og om jeg må ta av noen "hull" på kjeden for å få det til å passe? Takk 8594191[/snapback] Se litt rundt på de forskjellige nettbutikkene, eller hos en forhandler av mc. Det finnes en tråd her med oversikter over slike nettbutikker. Og ja, du blir nødt til å ta av litt på kjeden. Når du kjøper drev, så pass på at det passer kjeden og framdrevet du har! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 ja der var en liten film http://blink.dagbladet.no/community/click_...to/MOV00034.3gp san er det stakkarn hører ut :/ Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hmm. Hvordan tar jeg av noe av kjeden da? Kan den bli helt ødelagt? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Bare drei på hjulet til du finner lokkemekanismen. Det er bare å se på den så skjønner du hvordan det henger sammen. Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Åja, det høres jo ikke så vanskelig ut Takk Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hallo. jeg tenkte jeg skulle vaske motoren og de i rundt. den er full av drit og olje, så jeg klarer ikke spyle det vekk. er det noe jeg kan spraie på eller no så løyser dette så den ser ny ut Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Stikk på en bensinstasjon hvor de har selvvask, bruk spyleprogrammet de har der, det gjør underverker. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 ok...det skal jeg gjøre...men jeg har tenkt litt på trim... hva er best? har du bare fjernet blomberingene. hva er det neste lissom? utenom å skifte drev Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Trimsylinder -> gasser -> effektanlegg. Hvilken sykkel er det snakk om? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Trimsylinder -> gasser -> effektanlegg. Hvilken sykkel er det snakk om? 8611308[/snapback] rieju rr Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 hva tror dere om denne? http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=31 det jeg syns var bra med den var at jeg ikke trengte å skifte veiv og fargasser og slik Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Har hatt en sånn selv, helt greit det. Gir deg mye bedre akslerasjon og toppfart, bytte av drev er dog nødvendig. Synd at min skar seg. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) hvilke drev mener du jeg trenger? jeg har 12 fremme og 52 bak... Endret 14. mai 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 tror jeg skal bestille snart... da tror jeg at jeg kjøper: http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=31 og den effektpotta i titan.. trenger jeg no mer? er det noe jeg har glemt? og btw hvor fort vil den gå sånn ca? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 12/48-50 potte i Titan ?Hebo ? Hadde ikke jeg tatt iallefall. Fort å fort, runder 90-100 - det er ikke noe superduper sylinder, men er ekstremt mye motor for pengene. Sats på et allaround anlegg som ser ut da, Titan fra Hebo er pussa alu - ser helt ræva ut. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Åja, det høres jo ikke så vanskelig ut Takk 8596363[/snapback] Nei, men man må da kutte kjede. Den uberfine låsemekanismen til analthema heter kjedelås og kan enkelt slås vekk med et flattjern vent mot siden. For å kutte kjede : Ta vinkelsliper , evnt. dremel og slip av en "tagg" på kjede, slip den helt ned, så man kan ta en syl og klinke til den - etter å ha pussa den ned. Du kan enkelt se "taggene" bortover kjede hele veien. Tenk logisk og du klarer det med bind for øya. For å få av olje og smuts trenger man kjemiske produkter som løser opp - dra på esso/hydro/shell , evnt bruk kjemisk forvask feks på Shell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå