Anathema Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 En venn av meg ble da stoppet med trimmet moped, og en bakpå.. og han fikk bare en advarsel.. så jeg vil tro at det spørs litt på hvor streng politimannen / vegvesen fyren er .. : p men ja... mm.. ^^ Og du var on the spot så du veit at denne vennen din ikke lyver? Mange røverhistorier ute å går. Dessuten, brøt de fartsgrensen? Hvis ikke er det ikke sikkert det sjekkes for trim. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En venn av meg ble også stoppet med trim og en bakpå. Politiet lot han kjøre videre. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En venn av meg ble da stoppet med trimmet moped, og en bakpå.. og han fikk bare en advarsel.. så jeg vil tro at det spørs litt på hvor streng politimannen / vegvesen fyren er .. : p men ja... mm.. ^^ Og du var on the spot så du veit at denne vennen din ikke lyver? Mange røverhistorier ute å går. Dessuten, brøt de fartsgrensen? Hvis ikke er det ikke sikkert det sjekkes for trim. Jeg var ikke der nei, men han er en god venn av meg.. så jeg velger å tro på det. og nei, de brøt nok ikke fartsgrensen. Men hvis de hadde den minste peiling på moped, så hadde de sett det.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg vet om endel som har sluppet unna å bli tatt for trim(hovedsakelig fordi de ikke brøt noen fartsgrenser osv) Nå skal de sies at jeg bor ganske langt utpå bygda, å de er nok ikke like strenge her som inni byer feks Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 jeg har blitt stoppet en gang med trimm , og etter karen ifra veivesenet hadde stått å rusa motoren en stund bestemte han seg for å la meg få kjøre videre siden d var en så vakker dag vist jeg lovet han å fjerne trimm vist jeg hadde noe montert på Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvem var dette, Karlsen? : ) - Ble rått grusa av en RS i dag. Skummelt. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kompis som lurer. Blir MALOSSI 47mm MHR M/TOPPLOKK LUFTKJØLT og et gianelli effektanlegg litt for overkill til en ellers helt orginal Peugeot Speedfight 2? Og lurer på hvordan akselerasjonen blir med dette (lette variatorkuler). Mulig å dra på bakhjulet med dette? Marius E: Haha! Eid. RS eier Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvem var dette, Karlsen? : )- Ble rått grusa av en RS i dag. Skummelt. Seriøst, han har da ikke så god RS? har da kjørt med han før, han kjører ikke SÅÅÅÅ mye fortere.. O.o men fin er den, det skal han ha : p Det er mikkel, btw Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ah, Kleinern. Virka i allefall som om den gikk som F i dag: p Kanskje fordi jeg har rompe drag oppover. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det kan vel ha litt å si ja men men.. din bråker da ikke så veldig ^-^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ofrer litt effekt for mindre bråk, ja. Politimagneter, du og Mikkel : * Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Hva får jeg for sykkelen min tror dere? Sykkel: Aprilia RS Tuono Årsmodell: 2005 KMstand: 3500km Sykkelen har støtteveltet fra forrige eier og har derfor en bitte liten skrape på hekken, og på forskjermen. Samt litt riper på lykta. Sykkelen står nå med uplombert eksosanlegg og trådløs turtallsperre. Alt montert på offisiell aprilia forhandler. Drev og kjedet er byttet. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 mja nja, i og med at touno ikke er så veldig populær sykkel så vil dette trekke litt ned , men ellers er den jo gått veldi kort og hørest jo ganske så strøken ut , og det er jo en trygghet at trimmen er gjort hos en forhandler så mja nja jeg vil si at du kan prøve deg på 20K og gå nedover kansje . Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 De er litt stilige, må jeg si. Lenke til kommentar
StiaNvell Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 syntes det var litt stille her for dagene ^^ heheh Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 syntes det var litt stille her for dagene ^^ heheh Men det hjelper ikke på aktiviteten å poste bare for å poste. Aktivitet kommer naturlig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kan vel få litt aktivitet med et spørsmål. Hvilken av tzr/rx er best i "kjørekomfort"? Vuderer og kjøpe en 2004tzr eller en 2005rx modell. Kom med gode/dårlige ting om begge nevnte mopeder. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Det varierer fra person til person. Er du litt høy vil jeg tro TZR har best kjørekomfort. Ville prøvekjørt begge og sett selv hva som passer. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg kan vel få litt aktivitet med et spørsmål.Hvilken av tzr/rx er best i "kjørekomfort"? Vuderer og kjøpe en 2004tzr eller en 2005rx modell. Kom med gode/dårlige ting om begge nevnte mopeder. et pluss med tzr er at det er yamaha, og et minus med rx er at det er motorhispania. bryr du deg ikke om kvalitetsforskjeller er det vell bare å ta den du syntes er fetes eller du finner det beste tilbudet på. (uten å ha erfaring med rx) syntes du burde gå for TZR. fy fanken å jeg savner min TZR... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Jeg kan vel få litt aktivitet med et spørsmål.Hvilken av tzr/rx er best i "kjørekomfort"? Vuderer og kjøpe en 2004tzr eller en 2005rx modell. Kom med gode/dårlige ting om begge nevnte mopeder. (uten å ha erfaring med rx) Da forstår jeg faen ikke hvorfor du uttaler deg i hele tatt. Personlig hadde jeg valgt Tzr pga komfort. Endret 6. november 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå