Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fått utsettelse på 9 måneder :p(sånn blir det når du er dømt for en narkotika sak, enda jeg ikke var i nærheten av et kjøretøy)

Kødder du?

Gjør nok ikke det, er visst flere enn meg som har opplevd det. Ganske kjipt da, hadde jeg kjørt moped mens jeg røyka hasj hadde jeg forstått det, men når jeg ikke hadde nøkkelen engang på meg blir det drøyt. Men sånnsett, jeg har kjørt uten lappen i 6 år, og aldri blitt tatt, og jeg kommer til å fortsette med det, låne moped av noen..

Fin mulighet til å kjøpe seg ny moped, da, skal seff være derbi ;)

Lenke til kommentar
Et lite spm.

Synes Derbi ser tøft ut, men hvordan høres de ut? :p

Er de skikkelig tynne i lyden? Hvilken har grommest lyd av MH Furia og en Derbi X-Race?

Litt dumt spm kanskje men..

Jeg syns Derbi høres bedre ut enn flere av konurrentene. Det er jo litt forskjellig fra modell til modell også da. Men uansett, det høres ut som det det er. Man kjøper ikke moped etter lyden..

Lenke til kommentar
Og noen lar deg gå med en advarsel selvom den går i 80.. ;) Spørs på humøret på de man møter, egentlig.

Meget lite sannsynelig. Et lovbrudd er et lovbrudd.

En venn av meg ble da stoppet med trimmet moped, og en bakpå.. og han fikk bare en advarsel.. så jeg vil tro at det spørs litt på hvor streng politimannen / vegvesen fyren er .. : p men ja... mm.. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...