Thewiz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har et 13T drev på sykkelen min (framdrev). Når kjedet mitt hoppet av, knakk det av 1 tann. Er drevet fortsatt bruktbart? Eller må jeg bytte det? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Og noen lar deg gå med en advarsel selvom den går i 80.. Spørs på humøret på de man møter, egentlig. Meget lite sannsynelig. Et lovbrudd er et lovbrudd. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Har et 13T drev på sykkelen min (framdrev). Når kjedet mitt hoppet av, knakk det av 1 tann. Er drevet fortsatt bruktbart? Eller må jeg bytte det? Noen som har peiling om det er trygt å kjøre med? Endret 23. oktober 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ville byttet drevet om jeg var deg. Vet ikke om det faktisk kan ta skade men allikevell. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ville byttet drevet om jeg var deg. Vet ikke om det faktisk kan ta skade men allikevell. Second that. Er greit å være på den sikre siden når det er noe som er så lett å bytte. Billig er det også, ser ingen grunn til å vente med det. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Satan, kjørte en venn sin Rieju Matrix. Fikk den i 90 over Askøybroen, og det var en herlig følelse. Litt bedre enn maks 65 nedover med min Speedfight 2! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kjør en ducati 999, du.. Da snakker vi fart. Jeg skal selge mopeden min, også spare opp mer penger og kjøpe helt ny derbi drd (offroad). fått utsettelse på 9 måneder (sånn blir det når du er dømt for en narkotika sak, enda jeg ikke var i nærheten av et kjøretøy) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 fått utsettelse på 9 måneder (sånn blir det når du er dømt for en narkotika sak, enda jeg ikke var i nærheten av et kjøretøy) Kødder du? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Kødder du? Ønsket respons: Oppnådd. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 fått utsettelse på 9 måneder (sånn blir det når du er dømt for en narkotika sak, enda jeg ikke var i nærheten av et kjøretøy) Kødder du? Gjør nok ikke det, er visst flere enn meg som har opplevd det. Ganske kjipt da, hadde jeg kjørt moped mens jeg røyka hasj hadde jeg forstått det, men når jeg ikke hadde nøkkelen engang på meg blir det drøyt. Men sånnsett, jeg har kjørt uten lappen i 6 år, og aldri blitt tatt, og jeg kommer til å fortsette med det, låne moped av noen.. Fin mulighet til å kjøpe seg ny moped, da, skal seff være derbi Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Alså du hadde narkotika i blodet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, jeg ble tatt GÅENDE... ble lyst i øya osv. Inn på stasjon, de fikk godkjennelse, tok pisseprøve, også ransakelse hos meg hjemme. alt på grunn av at en kompis sjangla med vilje når vi var å gikk ute. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Et lite spm. Synes Derbi ser tøft ut, men hvordan høres de ut? Er de skikkelig tynne i lyden? Hvilken har grommest lyd av MH Furia og en Derbi X-Race? Litt dumt spm kanskje men.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Et lite spm. Synes Derbi ser tøft ut, men hvordan høres de ut? Er de skikkelig tynne i lyden? Hvilken har grommest lyd av MH Furia og en Derbi X-Race? Litt dumt spm kanskje men.. Orginalt høres det likt ut uansett. Moped høres tynt ut, uansett. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Et lite spm. Synes Derbi ser tøft ut, men hvordan høres de ut? Er de skikkelig tynne i lyden? Hvilken har grommest lyd av MH Furia og en Derbi X-Race? Litt dumt spm kanskje men.. Jeg syns Derbi høres bedre ut enn flere av konurrentene. Det er jo litt forskjellig fra modell til modell også da. Men uansett, det høres ut som det det er. Man kjøper ikke moped etter lyden.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er sant, og det er jo ikke store forskjellene det er snakk om heller... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hehe, jeg lurte bare. Men jeg liker selv Derbi nokså godt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 derbi har en annen motor en motorispania, er ikke mye forskjell, men noe er det kanskje. Uansett, skal du har ny moped så ville jeg valgt derbi fremfor MH Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Og noen lar deg gå med en advarsel selvom den går i 80.. Spørs på humøret på de man møter, egentlig. Meget lite sannsynelig. Et lovbrudd er et lovbrudd. En venn av meg ble da stoppet med trimmet moped, og en bakpå.. og han fikk bare en advarsel.. så jeg vil tro at det spørs litt på hvor streng politimannen / vegvesen fyren er .. : p men ja... mm.. ^^ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 En vegvesen man har da ikke politiets autoritet, men han kan anmelde å kreve at du kommer å viser den på en trafikkstasjon for trimming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå