Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yezz.. da ble det en TZR på meg :w00t: fikk med hjelm, kun gått 620 km og :p

 

Sleng ut et bilde av den da :)

 

Faen den hadde gått mye.. min 2004 mod har gått 12-13 000..

Å den har blitt kjørte mye å herja istykker ^^

 

Men Gratulerer så mye! Moped er morsomt for de som ikke har kjørt mer enn 2000km ;)

 

 

Forøvrig over her, veiva di hadde nok klart et par runder med for eksempel ProRace eller Bidalot Racing, men det er veivlagrene som tar kvelden rimlig fort.

 

Kjørte orginal veiv, veivlager og clutch med Malossi MHR - tok 2 uker så var det 1 kule igjen i 2 veivlager, der hver og 1 lager innholder 9 kuler..

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Har en del spm.

 

Kan man nekte poliet å prøve mopeden din hvis du har trim på den?

Ansees det som trim å bytte drev? Og kan du bli tatt for trim hvis du blir stoppa med et drev om ikke er orginalt?

 

Synes det er utrolig mange mopeder med trim, og virker som alle vet hvordan man slipper unna?

 

Og hva vil prisen være på en ORGINAL Suzuki RMX fra ca. 2001/2002 ?

Og hvor finner man en orignal moped? Jeg finner aldri noen.

 

Edit: Leif

Endret av Enojo
Lenke til kommentar

Er ikke rart man ikke finner mange orginale mopper, særlig ikke en som har hatt flere eiere, bruk hue.

 

Er utrolig mange som preker piss, som for eksempel på 99% av mopedportalens medlemmer.

10-15k for en RMX.

 

man slipper unna ved å kjøre fra å ha en ape som holder foran skiltet.

 

Drev er trim, alt som får til å gå fortere, bli sterkere endre orginalt i motor er trim.

 

Kan ikke nekte snuten i å prøve.

Lenke til kommentar
Du kan nekte dem å prøve mopeden jo. Har selv snakket med en politi om dette, og de kan ikke prøve mopeden din uten at de har en tilatselse for det. Denne skal de vise deg, og den skal være skrevet under av politisjefen selv. Ellers har de ingen rett.

 

Men derimot har statens vegvesen rett til å prøve den om de forlanger det. ;)

 

Får btw. DR syl, 21mm forgasser, MK SP Clutch og annet snacks imorra. :D

Lenke til kommentar
Har en del spm.

 

Kan man nekte poliet å prøve mopeden din hvis du har trim på den?

Ansees det som trim å bytte drev? Og kan du bli tatt for trim hvis du blir stoppa med et drev om ikke er orginalt?

 

Synes det er utrolig mange mopeder med trim, og virker som alle vet hvordan man slipper unna?

 

Og hva vil prisen være på en ORGINAL Suzuki RMX fra ca. 2001/2002 ?

Og hvor finner man en orignal moped? Jeg finner aldri noen.

 

Edit: Leif

Det anses ikke som trim å bytte drev, men det anses som å bytte utveksling, noe som ikke er lov.

 

Grunnen til at det er svært vanskelig å finne en original Suzuki RMX er fordi den går dass med plombe.. Prisen ligger vel rundt 10k ettersom hvordan stand mopeden er i.

Lenke til kommentar
Har en del spm.

 

Kan man nekte poliet å prøve mopeden din hvis du har trim på den?

Ansees det som trim å bytte drev? Og kan du bli tatt for trim hvis du blir stoppa med et drev om ikke er orginalt?

 

Synes det er utrolig mange mopeder med trim, og virker som alle vet hvordan man slipper unna?

 

Og hva vil prisen være på en ORGINAL Suzuki RMX fra ca. 2001/2002 ?

Og hvor finner man en orignal moped? Jeg finner aldri noen.

 

Edit: Leif

Det anses ikke som trim å bytte drev, men det anses som å bytte utveksling, noe som ikke er lov.

 

Grunnen til at det er svært vanskelig å finne en original Suzuki RMX er fordi den går dass med plombe.. Prisen ligger vel rundt 10k ettersom hvordan stand mopeden er i.

 

går mopeden din fortere en 45 pga drev skifte er d trimm og du får samme bota ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...