Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg hat tenkt til å ta moped lappen. Men lurer på hva det koster? Og må da også kjøpe en moped. Hva vil dette koste? Må ha en moped som er god, men heller ikke alt for dyr. Kan betale rundt 10 000. Og hva merker er det som er bra? Vil ha en som jeg kan selge senere, uten å få et massivt tap.

 

Er det noen som har noen gode råd som de vil dele med meg??

Lenke til kommentar

Når jeg satte mopeden min på hodet i dag så må jeg ha ødelagt noe med tuta mi. Tuta mi står oppe på styret og når jeg starter mopeden på vanlig måte tuter den konstant. Selv om det sikkert ikke er mye hjelp å få her når det gjelder den løpske tuta mi siden det kan være hva som helst, så spør jeg uansett.

Er det påbudt med tute på moped uansett?

Lenke til kommentar
Hallo igjen.

Åssen er det å lakke mopeden selv?

Angrer litt på fargen jeg kjøpte min med..

Gul er liksom ikke min greie ^^

Er utrolig keen på sort ellr ice-blå

Hvor kan man kjøpe klistremerker til Furia?  :)

9557210[/snapback]

 

 

Kjøp deg heller et kåpesett. Hadde du vært tidligere ute hadde jeg hatt et kåpesett til Furia til deg =)

 

Billig, får det for 400-1000lapp.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg hat tenkt til å ta moped lappen. Men lurer på hva det koster? Og må da også kjøpe en moped. Hva vil dette koste? Må ha en moped som er god, men heller ikke alt for dyr. Kan betale rundt 10 000. Og hva merker er det som er bra? Vil ha en som jeg kan selge senere, uten å få et massivt tap.

 

Er det noen som har noen gode råd som de vil dele med meg??

9558253[/snapback]

Lappen koster alt fra 3-7000kr+grunnkurs til en 2000kr. Så mopeder, tja, du får en fin utrimma super motard moped til rundt 10 000kr. Vil anbefale merker som aprilia rx, motorhispania furia, suzuki smx eller derbi senda, alt etter smag å behag

Lenke til kommentar

kjøpt derbi senda r av en sossegutt i dag(dere kan tenke dere hvordan foreldrene reagere når 3 avskum kom inn i hjemmet deres og skulle signere kontrakt..LOL)

går i 100 på flata uten effektanlegg og ordentlig powerfilter, har ordna powerfilter av noen gamle strømpebukser til dama mi og teip..

 

Sylinderen er bytta til 70cc og jeg trenger ny dyse, ny dreving osv.. :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
vis det ikke er noen steder det går ann å skru ifra hverandre selve "røret" og bakpotta så er det ikke plomber i den. har han kanskje tenkt å legge til andre Vekter?

9591540[/snapback]

det er ikke som scooter effektanlegg flest, det har ikke egen lydpotte(røret), det ser akkurat ut som et original anlegg.

 

kjenner en kar som hadde en scooter med det effektanlegget, er ikke spesielt godt heller, er ganske sikkert på at ikke er noen plomber i det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...