Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som er kjent med merket Malaguti ?

9492949[/snapback]

Fettern min har en slik Malaguti XSM. Plombert koker den etter noen få kilometer, for å komme opp bakker må man kjøre med choke. Det digitale speedometeret funker ikke som det skal etter en kort tid med bruk, det samme gjelder med bensinmåleren. Dette er kjente problemer med sykkelen.

 

Ellers er det AM6 motor i den, og sykkelen er vel omtrent den samme som Yamaha DT.

Lenke til kommentar

Hehe.. Var på butikken i dag, blid og fornøyd gikk jeg med en ny telefon i sekken ut for å starte mopeden. Men nøkkelen var borte. og den fant jeg ikke selv om jeg lette grundig alle steder jeg hadde vært og spurte de i kassa om noen hadde kommet med den. Så det endte med flatjern og hammer utenfor Kiwi... Akk ja, ;D

Lenke til kommentar
Noen her som er kjent med merket Malaguti ?

9492949[/snapback]

Fettern min har en slik Malaguti XSM. Plombert koker den etter noen få kilometer, for å komme opp bakker må man kjøre med choke. Det digitale speedometeret funker ikke som det skal etter en kort tid med bruk, det samme gjelder med bensinmåleren. Dette er kjente problemer med sykkelen.

 

Ellers er det AM6 motor i den, og sykkelen er vel omtrent den samme som Yamaha DT.

9495215[/snapback]

 

en kamerat av meg har en sånn.. han har ikke noen problemer med det han over her skriver... den går bra å alt..

 

ps. den er til salgs tror jeg, for 17 høvdinger... det er en 5000 model... er ikke helt sikker på km men tror det var noe mellom 3000-5000km...

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om noen kunne svare meg på noe:

 

 

Skader det å hele tiden trillstarte en moped? Sånn at man slipper å bruke kicken?

 

Tenkte da om man sparer noe med tanke på slitasje ved å trillstarte den istedenfor å kicke?

 

 

Takker på forhånd for svar :)

9500886[/snapback]

 

Nei, ingenting, absolutt ingenting, eneste er at det er kjipt å trillstarte.

Lenke til kommentar

en kamerat av meg har en sånn.. han har ikke noen problemer med det han over her skriver... den går bra å alt..

 

ps. den er til salgs tror jeg, for 17 høvdinger... det er en 5000 model... er ikke helt sikker på km men tror det var noe mellom 3000-5000km...

9508479[/snapback]

5000 modell? Da er det ikke rart han ikke har hatt noen feil med den.. :!:

 

Kjører kameraten din plombert eller uplombert? Plombert måtte fettern min ta fart, med choken på, inne i garasjen min for å komme opp bakken og ut av gårdsplassen her. :p Til sammenlikning har jeg allerede tømt de to første gira og kan gire opp til tredje med min plomberte Derbi..

Lenke til kommentar

en kamerat av meg har en sånn.. han har ikke noen problemer med det han over her skriver... den går bra å alt..

 

ps. den er til salgs tror jeg, for 17 høvdinger... det er en 5000 model... er ikke helt sikker på km men tror det var noe mellom 3000-5000km...

9508479[/snapback]

5000 modell? Da er det ikke rart han ikke har hatt noen feil med den.. :!:

 

Kjører kameraten din plombert eller uplombert? Plombert måtte fettern min ta fart, med choken på, inne i garasjen min for å komme opp bakken og ut av gårdsplassen her. :p Til sammenlikning har jeg allerede tømt de to første gira og kan gire opp til tredje med min plomberte Derbi..

9508815[/snapback]

heheh 2005 model skulle det være men :p han kjører uplombert, uplombert så går den litt saktere en min i oppover bakker. og min er også bare tatt plomba på^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...