Voldsund Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ja, det er mest vanelig med 6 gir Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvilken fart kan den oppnå med ordentlig trim da? Originalt gjør den vel rundt 50? Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Me trim kansje du oppnår 90-100 Og org. so har du rundt 50 ja Eller det spørs hva du trimmer og hvor mye Endret 6. mai 2007 av Evil-Cook Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Me trim kansje du oppnår 90-100 Og org. so har du rundt 50 ja 8552617[/snapback] Finnes det nettbutikker som selger effektanlegg og annen trim til denne sykkelen? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har RS selv jeg og det er 6 gir på den ja. Med blodtrim: 130-150. Orginal: 50 www.speedoptions.com Crash.no Endret 6. mai 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 www.speedoptions.no er en nettbutikk, og du bestiller derifra så får du gratis armband som står speedoptions.no / Stay turned Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 www.speedoptions.no er en nettbutikk, og du bestiller derifra så får du gratis armband som står speedoptions.no / Stay turned 8552641[/snapback] Wow koster det ingenting ekstra for armband? Er det dyr frakt? Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ingenting ekstra for armbandet, om du ikke skal kjøpe så kan du kjøpe mitt for 1k Og frakten der er vanelig og grei Og om du bestiller for over 1800 trur jeg det var får du gratis frakt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tydeligvis ikkje alle som er villige til å følge retningslinjene her, innlegg sletta og advarsler vil bli utdelt. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Okay, slutt og spam denne tråden! Vi skal kunne diskutere moped relaterte ting her! Noen som har tips til effektanlegg til en peugout scooter? Lenke til kommentar
gangso Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 noken som veit kor eg kan skaffe blokk til yamaha tzr? har alt anna eg trenger og de er trimm har trimm veiv, sylinder, forgaserr osv.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 noken som veit kor eg kan skaffe blokk til yamaha tzr?har alt anna eg trenger og de er trimm har trimm veiv, sylinder, forgaserr osv.. 8556188[/snapback] for å finne blokk til TZR må du nok til forhandler , eller sende en mail til mc-deler.no Lenke til kommentar
gangso Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ok men ingen som har ein brukt?? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ok men ingen som har ein brukt?? 8556267[/snapback] det må du nok heller spørre etter på mopedportalen.com på kjøp og salg , finner neppe noen med brukt blokk her som skal selle Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Har en Aprilia MX 50 jeg elsker den<3 trimpotte og 51_16t drev,trimreed,racinggitter og neonlys. planer: KTM framskjerm og KTM baklykt, kanskje alienlykt på den etterhvert...lurer på om jeg skal fjerne alle klistemerkene alle de MX og Aprilia, sette på noen andre hva tyck dere? Endret 7. mai 2007 av hølands_gutt Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg synst ikke MX 50 har noe pen lykt, så mener denne bør byttes i en dråpelykt eller lignende , og ellers kan du kutte negerlippa . og en ting til , ikke bytt til KTM klistermerker , dette har jeg sett utallige sykler som har , og det er bare så wannabi. edit : Blinklysene bør ellers byttes til noen mini blikers Endret 7. mai 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 glemte å si tatt av blinkerne kjører uten ^^, men klistemerker, ikke KTM men kanskje noen fete Aprilia ja, eller noen andre, noen som vet hvor jeg kan finne noen fete? ikke sånn hebo eller no takk negerleppa er borte btw pga KTM lyset, fikk med skilt oppheng, skal få opp bilder nærmeste dager bare finne den idiotske kameraladern.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blinkers ekke påbudt heller, så samma det. Kjør uten klistemerker, tafatt med. Hvis du skal ha mye trim og ikke liker snut, sleng hele sykkelen i svart matt Hebo granada framlykt, Acerbis led skiltoppheng , cross framskjerm. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hurt, kan du slenge inn ett bilde av mopeden din? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvor skifter man som oftest tennplugg på en scooter? Under setet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå