Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Generell diskusjon om og rundt moped


Anbefalte innlegg

De er jo ute etter å ta "trafikkproblemfolka", ikke for å ta de som klarer å kjøre pent etter trafikkregla og som holder visse fartsgrense (les: opp til 60) selv om det er over 45.

9435192[/snapback]

Så sant, så sant..

Men det spørs jo om du måter en politimann som har hatt en litt dårlig dag, også da..

Viss han er ute å sjekker, bare for fae*skap!

 

Viss man møter en politimann, og blir tatt med trimm, trur dere det hadde fungert å gi penger til denne mannen, eller kvinnen? Isteden for å få bot på ett par lapper, og utsettelse av lappen :no:

Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss man møter en politimann, og blir tatt med trimm, trur dere det hadde fungert å gi penger til denne mannen, eller kvinnen? Isteden for å få bot på ett par lapper, og utsettelse av lappen  :no:

9436625[/snapback]

 

They often come in pairs.

9436657[/snapback]

 

mener du penger de kan putte i egen lomme?

 

hvis ja, nei! ikke prøv engang

Endret av Dataprob
Lenke til kommentar

Ahh, teorien i morgen. Lest igjennom MOPEDkjøring boka to ganger og holder på med en trafikkbok. Jeg er fortsatt i tvil om jeg vil klare det. Har betalt for å ta en test på www.mopedproven.no, men der er det over 350 spm fordelt utover visse prøver. Jeg sliter med mange av dem, da de er ganske så irrelevante. Håper jeg får noen AKTUELLE spørsmål på prøven i morgen.

Lenke til kommentar
Ahh, teorien i morgen. Lest igjennom MOPEDkjøring boka to ganger og holder på med en trafikkbok. Jeg er fortsatt i tvil om jeg vil klare det. Har betalt for å ta en test på www.mopedproven.no, men der er det over 350 spm fordelt utover visse prøver. Jeg sliter med mange av dem, da de er ganske så irrelevante. Håper jeg får noen AKTUELLE spørsmål på prøven i morgen.

9442355[/snapback]

 

Husk på å lese lovene bak i mopedboka, veldig viktig stoff som mange unnlater å lese om.

Lenke til kommentar

Snakket med en som hadde prøvd å bestikke en politimann, når han ble stoppet.

Ble dratt rett inn i glatt-cella :p

 

-Bare betale bota? Utsettelse på lappen, og borring i sylindren å hele pakka! :nei:

 

Forresten..

Testet ut Furia'n jeg kjøpte i dag, den gjorde 85km/h bare med power-filter :)

Fikk med ett effekt-annleg, da gjorde den 95-100 n__n

Endret av Vivalamorten
Lenke til kommentar
Snakket med en som hadde prøvd å bestikke en politimann, når han ble stoppet.

Ble dratt rett inn i glatt-cella  :p

 

-Bare betale bota? Utsettelse på lappen, og borring i sylindren å hele pakka!  :nei:

 

Forresten..

Testet ut Furia'n jeg kjøpte i dag, den gjorde 85km/h bare med power-filter  :)

Fikk med ett effekt-annleg, da gjorde den 95-100 n__n

9442468[/snapback]

 

At den gjekk 85 med alt orginalt utenom luftfiltereet skal jeg jommen meg ha bevis på , og det samme gjelder 100 med bare effektanlegg og powerfilter ;)

Lenke til kommentar

NEI!? Det er lite enkelt for meg, siden jeg bruker sikkert opp til en time på å komme meg til vegtilsynet. Om jeg kommer der, ber de meg ikke bare lese noe bilskilt og slikt, for å sjekke at jeg kan kjøre moped? Hvis ikke er jeg i deep shit.

 

Edit: "Vennligst merk følgende:

- Synstest må gjennomføres på trafikkstasjonen ved oppmøte til teoretisk prøve

dersom du ikke har innlevert optiker-/legeattest(ikke eldre enn 6 mnd.) "

 

Står på e-posten jeg fikk av dem..

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
NEI!? Det er lite enkelt for meg, siden jeg bruker sikkert opp til en time på å komme meg til vegtilsynet. Om jeg kommer der, ber de meg ikke bare lese noe bilskilt og slikt, for å sjekke at jeg kan kjøre moped? Hvis ikke er jeg i deep shit.

 

Edit: "Vennligst merk følgende:

- Synstest må gjennomføres på trafikkstasjonen ved oppmøte til teoretisk prøve

dersom du ikke har innlevert optiker-/legeattest(ikke eldre enn 6 mnd.) "

 

Står på e-posten jeg fikk av dem..

9442853[/snapback]

 

er bare tos kilt på veggen du skal lese.. om du ikke skjeler 2 meter hver vei og bruker cola briller da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...