xxm0rtyque Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) De er jo ute etter å ta "trafikkproblemfolka", ikke for å ta de som klarer å kjøre pent etter trafikkregla og som holder visse fartsgrense (les: opp til 60) selv om det er over 45. 9435192[/snapback] Så sant, så sant.. Men det spørs jo om du måter en politimann som har hatt en litt dårlig dag, også da.. Viss han er ute å sjekker, bare for fae*skap! Viss man møter en politimann, og blir tatt med trimm, trur dere det hadde fungert å gi penger til denne mannen, eller kvinnen? Isteden for å få bot på ett par lapper, og utsettelse av lappen Endret 6. september 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Viss man møter en politimann, og blir tatt med trimm, trur dere det hadde fungert å gi penger til denne mannen, eller kvinnen? Isteden for å få bot på ett par lapper, og utsettelse av lappen 9436625[/snapback] They often come in pairs. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Viss man møter en politimann, og blir tatt med trimm, trur dere det hadde fungert å gi penger til denne mannen, eller kvinnen? Isteden for å få bot på ett par lapper, og utsettelse av lappen 9436625[/snapback] They often come in pairs. 9436657[/snapback] mener du penger de kan putte i egen lomme? hvis ja, nei! ikke prøv engang Endret 6. september 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Treffer du på en politimann alene kan han ikke gjøre noe da De må være to for at de skal reise tiltale (elns husker ikke akkurat åssen det var) Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da er det jo ditt ord mot hans ord... og hvor langt kan man komme med det? men tror det er smartere å bare betale bota Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da er det jo ditt ord mot hans ord... og hvor langt kan man komme med det? men tror det er smartere å bare betale bota 9441295[/snapback] Faktisk aldri fått bot, men hørt noen som har fått det, som ikke har fått idet hele tatt. sikkert blitt glemt i noen papirbiter ell no. faktisk mulig å ha så flaks Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ahh, teorien i morgen. Lest igjennom MOPEDkjøring boka to ganger og holder på med en trafikkbok. Jeg er fortsatt i tvil om jeg vil klare det. Har betalt for å ta en test på www.mopedproven.no, men der er det over 350 spm fordelt utover visse prøver. Jeg sliter med mange av dem, da de er ganske så irrelevante. Håper jeg får noen AKTUELLE spørsmål på prøven i morgen. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ahh, teorien i morgen. Lest igjennom MOPEDkjøring boka to ganger og holder på med en trafikkbok. Jeg er fortsatt i tvil om jeg vil klare det. Har betalt for å ta en test på www.mopedproven.no, men der er det over 350 spm fordelt utover visse prøver. Jeg sliter med mange av dem, da de er ganske så irrelevante. Håper jeg får noen AKTUELLE spørsmål på prøven i morgen. 9442355[/snapback] Husk på å lese lovene bak i mopedboka, veldig viktig stoff som mange unnlater å lese om. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Takk for tipset, det skal jeg ta å gjøre. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Snakket med en som hadde prøvd å bestikke en politimann, når han ble stoppet. Ble dratt rett inn i glatt-cella -Bare betale bota? Utsettelse på lappen, og borring i sylindren å hele pakka! Forresten.. Testet ut Furia'n jeg kjøpte i dag, den gjorde 85km/h bare med power-filter Fikk med ett effekt-annleg, da gjorde den 95-100 n__n Endret 6. september 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Snakket med en som hadde prøvd å bestikke en politimann, når han ble stoppet.Ble dratt rett inn i glatt-cella -Bare betale bota? Utsettelse på lappen, og borring i sylindren å hele pakka! Forresten.. Testet ut Furia'n jeg kjøpte i dag, den gjorde 85km/h bare med power-filter Fikk med ett effekt-annleg, da gjorde den 95-100 n__n 9442468[/snapback] At den gjekk 85 med alt orginalt utenom luftfiltereet skal jeg jommen meg ha bevis på , og det samme gjelder 100 med bare effektanlegg og powerfilter Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noen som vet hvor mye det koster for å ta en slik synstest på Biltilsynet? Jeg har sånn synsattest, men den finner jeg SELVFØLGELIG ikke igjen. Perfekt.. Trenger svar raskt! Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 kan man ta synstest på BT`? jeg glemte også min og jeg fikk beskjed om å hente den eller skaffe ny hos en optiker Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) NEI!? Det er lite enkelt for meg, siden jeg bruker sikkert opp til en time på å komme meg til vegtilsynet. Om jeg kommer der, ber de meg ikke bare lese noe bilskilt og slikt, for å sjekke at jeg kan kjøre moped? Hvis ikke er jeg i deep shit. Edit: "Vennligst merk følgende: - Synstest må gjennomføres på trafikkstasjonen ved oppmøte til teoretisk prøve dersom du ikke har innlevert optiker-/legeattest(ikke eldre enn 6 mnd.) " Står på e-posten jeg fikk av dem.. Endret 6. september 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nå nærmer det seg bursdag og lappen, og det ligger frustrerende lite rimelige rpeder ute. : ( Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 solgte min tzr for 15000 i går..... er ikke det rimelig for en uplombert 2005 modell ? =) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 NEI!? Det er lite enkelt for meg, siden jeg bruker sikkert opp til en time på å komme meg til vegtilsynet. Om jeg kommer der, ber de meg ikke bare lese noe bilskilt og slikt, for å sjekke at jeg kan kjøre moped? Hvis ikke er jeg i deep shit. Edit: "Vennligst merk følgende: - Synstest må gjennomføres på trafikkstasjonen ved oppmøte til teoretisk prøve dersom du ikke har innlevert optiker-/legeattest(ikke eldre enn 6 mnd.) " Står på e-posten jeg fikk av dem.. 9442853[/snapback] er bare tos kilt på veggen du skal lese.. om du ikke skjeler 2 meter hver vei og bruker cola briller da... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 solgte min tzr for 15000 i går..... er ikke det rimelig for en uplombert 2005 modell ? =) 9444452[/snapback] Var den ripete, rævkjørt og hadde gått langt, da var det rimelig ja. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 lakkert om, nytt stempel og syl, gått ca 11k. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hmm, kom på biltilsynet kl 08.30 i dag, måtte så vente til klokken var 10. Da åpner butikkene, og de faxet den over. Da jeg endelig kom inn på teorien, var det lek. 30 spørsmål, og de var så enkle at det nesten var en vits. Hadde dog 2 feil, men lekestue var det! Ahh lykkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå