Evil-Duck Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 noen som har peiling om det er normalt at det komer jævli med eksos etter en har bytta tennplugg eller ? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Evil-Duck skrev: noen som har peiling om det er normalt at det komer jævli med eksos etter en har bytta tennplugg eller ? 9257035[/snapback] Serr!! akkuratt det samme har skjedd med meg! Kommer en jævla masse røyk... den er hvit sant? Pluss at jeg trur mopedn får for mye olje Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 skru opp pluggen å se på den da. Farge på pluggen: Svart. da får motoren for mye bensin, derfor mopeden din ryker? (PS: kan også være for lite luft) , Hvit: da får motoren for mye luft(PS kan også vær for lite bensin). Lyse brun= perfekt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Se etter blå røyk også.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fikk lappen igår, på bursdagen min 1 feil på teorien Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Gratulerer, jeg hadde også 1 feil på teorien da jeg tok lappen. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Noen som har et bilde eller kan forklare godt hvordan man fjerner plomb'a på en Gilera SP Runner 50? Kammerat sin scooter! Edit: eller en sånn liten ring? Endret 11. august 2007 av TheValue Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Graturlerer Kezoom! Ut å frate på scooteren nå! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 kezoom skrev: Fikk lappen igår, på bursdagen min 1 feil på teorien 9257988[/snapback] Hva leste du på? Jeg leser nå på "MOPEDKjøring, Lærebok KL. M 146". En veldig grei bok som jeg håper skal få meg til å bestå. Hvor tidlig måtte du søke på internett for å få ta prøven? Hvor mye kostet den + lappen? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Lurvefranzen: Hvis du skal ta lappen kan du søke nå egentlig. Tror teoriprøve + førerkort + bilde til førerkort kommer på rundt 600,- hos biltilsynet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Neptun_ skrev: Lurvefranzen: Hvis du skal ta lappen kan du søke nå egentlig. Tror teoriprøve + førerkort + bilde til førerkort kommer på rundt 600,- hos biltilsynet. 9259951[/snapback] Blir ikke 16 før 7 sept. Har alt klart untatt teorien. Og den må jeg vel søke om å ta? Det sa kjørelæreren min. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 https://svvgw.vegvesen.no/http://svvappclp0.../control/soknad Tror du kan søke nå, og hvis det ikke går prøver du igjen når du er 16. Og biltilsynet sier ikke ifra når søknaden er behandlet, så du må ringe og sjekke selv etter en stund. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lurvefranzen skrev: kezoom skrev: Fikk lappen igår, på bursdagen min 1 feil på teorien 9257988[/snapback] Hva leste du på? Jeg leser nå på "MOPEDKjøring, Lærebok KL. M 146". En veldig grei bok som jeg håper skal få meg til å bestå. Hvor tidlig måtte du søke på internett for å få ta prøven? Hvor mye kostet den + lappen? 9259823[/snapback] Leste ei mopedbok som jeg lånte av en kamerat, pluss at jeg tok prøven på prove.no et par ganger. Kosta 600+200 eller noe. Husker ikke helt. Men en kamerat var heldig, de glemte å ta betalt for prøven, så han betalte bare for selve lappen etter at han hadde tatt den. Bare søk asap, like greit. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hey! Jeg har en kompis som lurer på hvordan dyse han har... Og dessverre så er ikke jeg så veldig flink til å skru , så derfor spør jeg dere proffene her inne... Han sliter veldig med å få start og det har vi kommer fra til at skyldes at han har for stor dyse slik at han drukner den. Han hadde trim før, men org nå... Hvordan ser vi hvordan dyse han har har? Og hvordan bytter vi? Det er vel ganske lett men vi har dårlig peiling Noen som kan fortelle steg for steg hvordan vi skifter dysen? Takker for svar Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 i de fleste tilfelder så er det bare å trykke inn noen klyper å vri om forgasseren , og under forgasseren er det en stor plasst bit , den skrur du ut, og da vil du finne dysen , den største av skruene der inne er dysa (den som ligger i mitten) . Så da bare skrur du ut denne , og på dysa står der et nummer , det er det som er størelsen på dysa Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Evil-Duck skrev: i de fleste tilfelder så er det bare å trykke inn noen klyper å vri om forgasseren , og under forgasseren er det en stor plasst bit , den skrur du ut, og da vil du finne dysen , den største av skruene der inne er dysa (den som ligger i mitten) . Så da bare skrur du ut denne , og på dysa står der et nummer , det er det som er størelsen på dysa 9269427[/snapback] Hjertilig. Men har du enne prosessen i bilder elns? Forgasseren er der tennpluggen står i ? Sorry gutter.. vi kan virkelig ikke dette med å skru... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) tennpluggen står selfølgelig i sylinderen å ikke forgasseren men skal se om jeg får til noen bilder om en liten stund. Endret 13. august 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Evil-Duck skrev: tennpluggen står selfølgelig i sylinderen å ikke forgasseren men skal se om jeg får til noen bilder om en liten stund. 9270229[/snapback] Ja, den choken står sant? Tenkte meg det, men orka ikke inn her å redigere Ja, d hadde vært topper! Elr sagt steg for steg va vi skulle gjøre... Det ser ut som det er veldig kranglete å vanskelig å skru akkuratt der da... Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hansenx skrev: Evil-Duck skrev: tennpluggen står selfølgelig i sylinderen å ikke forgasseren men skal se om jeg får til noen bilder om en liten stund. 9270229[/snapback] Ja, den choken står sant? Tenkte meg det, men orka ikke inn her å redigere Ja, d hadde vært topper! Elr sagt steg for steg va vi skulle gjøre... Det ser ut som det er veldig kranglete å vanskelig å skru akkuratt der da... 9270658[/snapback] denne siden vil hjelpe deg mye http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=28472 Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dataprob skrev: Hansenx skrev: Evil-Duck skrev: tennpluggen står selfølgelig i sylinderen å ikke forgasseren men skal se om jeg får til noen bilder om en liten stund. 9270229[/snapback] Ja, den choken står sant? Tenkte meg det, men orka ikke inn her å redigere Ja, d hadde vært topper! Elr sagt steg for steg va vi skulle gjøre... Det ser ut som det er veldig kranglete å vanskelig å skru akkuratt der da... 9270658[/snapback] denne siden vil hjelpe deg mye http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=28472 9271082[/snapback] Tuuuusen takk dataprob <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå