konduktans Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 kezoom skrev: Noen som veit hvor de selges rød rimtape? Ville hatt til Jog-R'n min Takk! 9220920[/snapback] Hva er rimtape? Siden det heter rim, antar jeg at det er felg-tape? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 conflict skrev: kezoom skrev: Noen som veit hvor de selges rød rimtape? Ville hatt til Jog-R'n min Takk! 9220920[/snapback] Hva er rimtape? Siden det heter rim, antar jeg at det er felg-tape? 9221354[/snapback] rimtape er felgtape ja rimtape Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvorfor i helvete vil noen ha rød tape på felgene sine? Har det noen funksjon liksom? Bortsett fra å se umåtelig stygt ut? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 conflict skrev: Hvorfor i helvete vil noen ha rød tape på felgene sine? Har det noen funksjon liksom? Bortsett fra å se umåtelig stygt ut? 9226455[/snapback] Smak og behag. Jeg er personlig av din oppfattning. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ser ikke værst ut med matchende farger på for eksmpel skrift. Den ser bra ut i det hele Endret 7. august 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 ErlendRU skrev: Min kjære Derbi X-Race har begynt og dø når jeg kjører! Hvis jeg holder inne clutchen bare dør den, akkurat som om jeg skulle kjørt med choken på. Noen ganger fungerer det fint da. Skal ha den på service i løpet av høsten, men vil helst vente så lenge som mulig, så jeg tenkte jeg kunne høre her om noen har forslag til hva det er? Den er forøvrig original, forutenom dreva ned bak. 9207557[/snapback] Quoter meg selv jeg. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 conflict skrev: ErlendRU skrev: Min kjære Derbi X-Race har begynt og dø når jeg kjører! Hvis jeg holder inne clutchen bare dør den, akkurat som om jeg skulle kjørt med choken på. Noen ganger fungerer det fint da. Skal ha den på service i løpet av høsten, men vil helst vente så lenge som mulig, så jeg tenkte jeg kunne høre her om noen har forslag til hva det er? Den er forøvrig original, forutenom dreva ned bak. 9207557[/snapback] Har ikke all verden med peiling, men kanskje det hjelper å skifte tomgangs dyse? 9209312[/snapback] Jeg quoter meg selv jeg og Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 bare skru enten inn eller ut blandeskrua, må se litt an det der.. behøver ikke skifte tomgangsdysa. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 http://www.pm-salg.com/product_info.php?cP...cts_id=11478956 Hvilken størrelse skal jeg ha til mine org. jog-r felger.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Sweet skrev: bare skru enten inn eller ut blandeskrua, må se litt an det der.. behøver ikke skifte tomgangsdysa. 9228575[/snapback] Og hvor sitter så den? Har ikke supergod peiling. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hvis du ikke har endret på blandingsskrua, ser jeg ikke grunn til hvorfor du skal endre på den nå heller. Kan hende wiren eller girolja di ( 10-40w) er treigt, derav clutchen ikke slipper ut 100% når du stopper, derav maskin stopp. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg har noe liknende problem. Når jeg skal starte opp mopeden min, og gire i 1. gir(når den er kald), stopper den med en gang jeg tar den i gir, selv om jeg holder inn clutchen. Så jeg må gasse, slippe opp gassen, clutche gire og gasse fort som faen for å ikke kvæle den. Det skjer ikke sakte heller. Med en gang jeg tar den i gir når den er kald, boom, og så er den død. Når den er varm derimot, går den i 1. gir med et skarpt "knekk". Det er litt skummelt egentlig=P Noen ideer? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har noen et bilde eller kan beskrive godt hvor plomba'n ligg i en Derbi X-Race? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 TheValue skrev: Har noen et bilde eller kan beskrive godt hvor plomba'n ligg i en Derbi X-Race? 9253999[/snapback] http://www.tormorgan.be/Moped/monteringsti...stips_derbi.htm Lenke til kommentar
Sund Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ser at jeg må kappe å "ødlegge" potta, så lønner det seg å kjøpe eff.anlegg? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvordan vet jeg om mopeden min har skjært seg eller ei? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 TheValue skrev: Ser at jeg må kappe å "ødlegge" potta, så lønner det seg å kjøpe eff.anlegg? 9254109[/snapback] Ja. Sjekk speeoptions. De har bra service og utvalg=) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ja kjøp effektanlegg... noe som er litt sånn.. usynlig om du skjønner.. org potta er gull verdt. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 skru den opp og se på den.. er den skjært så er den veldig ripete og brent Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Skjønner. Men det tar så jævlig lang tid. Er det ikke en enklere måte? Hvis jeg la ut en film der dere ser aksellerasjonen, kan noen fortelle meg om den er skjært da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå